خبرهای داغ:
امام جمعه شهر قروه درجزین:

ما به اروپائی‌ها اعتمادی نداریم/ سلاح و موشک‌های ما قابل مذاکره نیست

امام جمعه شهر قروه درجزین گفت: اکنون اروپائی‌ها گفته‌اند ما در برجام می‌مانیم؛ ما با کشورهای اروپایی سر جنگ نداریم، اما به آنها نیز اعتمادی نداریم، چراکه آنها همیشه همدست و همراه نقشه های آمریکا بوده‌اند.
کد خبر: ۹۰۲۲۹۹۲
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۸

ما به اروپائی‌ها اعتمادی نداریم/ سلاح و موشک‌های ما قابل مذاکره نیستبه گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، حجت الاسلام محمدی سبزواری در جمع روزه‌داران قروه درجزین در رابطه با خروج ترامپ از برجام اظهار داشت: طبق فرموده مقام معظم رهبری آمریکا در هفته‌های اخیر از برجام خارج نشد؛  بلکه از اول نیز پایبند به برجام نبوده است.

وی گفت: اکنون اروپائی‌ها گفته‌اند ما در برجام می‌مانیم؛ ما با کشورهای اروپایی سر جنگ نداریم، اما به آنها نیز اعتمادی نداریم، چراکه آنها همیشه همدست و همراه نقشه های آمریکا بوده‌اند، بنابراین اروپا باید تضمین قطعی و عینی برای ماندن در برجام به ما بدهد، از کجا معلوم بعد از مدتی همان کاری که آمریکا با ما کرد را نکند.

امام جمعه شهر قروه درجزین افزود: طرح و نقشه‌های دشمنان مذاکره با ایران بر سر سلاح‌های دفاعی ما است، اما این را باید بدانند ایران  هیچ وقت از مؤلفه قدرت دست بر نمی‌دارد، سلاح و موشک‌های ما که چشم آمریکا و استکبار را خیره کرده برای دفاع از کشور است و هیچ‌گاه قابل مذاکره نیست.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: آمریکا قضیه برجام را به وزارت خزانه‌داریش واگذار کرده، یعنی جنگ، جنگ اقتصادی است.

محمدی‌سبزواری با بیان اینکه امروز قضیه اصلی مردم ما اقتصاد است، گفت: مردم به عینه با مشکلات اقتصادی مواجه هستند و مشکلات را لمس می‌کنند دولت و مسئولان باید با کار جهادی، تیم قوی اقتصادی تشکیل دهند و جواب دندان‌شکنی به غرب بدهند.

وی افزود: ما مذاکره کردیم برای رفع تحریم‌ها، نه چیز دیگر؛ در صورتی که برخی معتقد هستند و در روزنامه‌ها مطرح می‌کنند آمریکا در برجام رسوا شد، در پاسخ باید گفت آمریکا از اول نیز رسوا بود، نیازی به برجام نبود تا چهره آمریکا برای مردم مشخص شود.

 امام جمعه شهر قروه درجزین گفت: تجربه نشان می دهد ایران با آمریکا نمی‌تواند تعامل داشته باشد چراکه آمریکا با ایرانی که پرچم اسلام و قرآن را برداشته و در منطقه بلند کرده مشکل دارد.

وی با بیان اینکه آمریکا با اسلام دشمن است، خاطرنشان کرد: انعطاف ایران در مقابل آمریکا، او را گستاخ‌تر می‌کند نه سربه‌راه؛ اگر دشمن غنی‌سازی ایران را به رسمیت شناخت حاصل مذاکره نبود حاصل ایستادگی و پیشرفت دانشمندان در عرصه هسته‌ای بود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات