خبرهای داغ:
معاون هماهنگ كننده سپاه انصارالحسین (ع) همدان:

نقش بسیج در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان بی‌نظیر است/ بسیج در تمام میادین حضور به تمام معنا دارد

معاون هماهنگ كننده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: نقش بسیج در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان بی‌نظیر بوده و در تمام میادین حضور به تمام معنا دارد.
کد خبر: ۹۰۲۲۵۹۰
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹

نقش بسیج در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان بی‌نظیر است/ بسیج در تمام میادین حضور به تمام معنا داردبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، سرهنگ مصطفی رستمی در جمع فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان بهار با بیان اینکه تنها مدافع این انقلاب بسیج است، اظهار داشت: بسیج از اول انقلاب خوب درخشید و امروز نیز به عنوان  یك نیروی پا به‌كار و جهادی پای ارزش‌های نظام و انقلاب ایستاده است.

وی گفت: فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج در تمام عرصه‌های فرهنگی و اقتصادی بسیجی‎وار و جهادی كار می‌كنند و هیچ گونه توقعی نیز ندارند.

معاون هماهنگ كننده سپاه انصارالحسین(ع) همدان خاطرنشان كرد: نقش بسیج در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان بی‌نظیر بوده و در تمام میادین حضور به تمام معنا دارد.

وی افزود:  بسیج در اغتشاشات خوب درخشید و كارنامه قابل قبولی نیز گرفت، البته بدون هیچ منتی؛ و امروز بسیج  حاضر است از كیان انقلاب اسلامی با پیروی از منویات مقام معظم رهبری در هر جایی كه لازم باشد حضور مقتدرانه‌ای داشته باشد.

رستمی در ادامه با اشاره به آیه «ان تنصرالله ینصركم و یثبت اقدامكم»، ابراز داشت: پیروزی از آن ما است و ما امید داریم و به آینده نیز امیدواریم چراكه رهبر معظم انقلاب در بیانات خود از امیدواری به آینده بارها و بارها با مردم سخن گفته است.

وی اظهار داشت: دشمنی دشمنان با انقلاب اسلامی تمامی ندارد و حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری  نیز بارها به این موضوع اشاره داشته‌اند، بنابراین اگر ما ثابت قدم باشیم دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بكند و این رمز پیروزی است.

معاون هماهنگ كننده سپاه انصارالحسین (ع) همدان در ادامه با اشاره به مشكلات افزود: مشكل و دغدغه همیشه است اما ما حاضر نیستیم كه انقلاب آسیب ببیند، انقلاب ما چهل سال را تجربه كرده است.

وی با بیان اینکه دشمنان ما از احمق‌ها هستند چراكه آنها به عناوین مختلف ما را آزموده‌‌اند، با اشاره به به موضوع هسته‌ای گفت: خروج ترامپ از برجام یك تاكتیك بود و تیم مذاكره ما نباید به آنها اعتماد می‌كردند و تیم مذاكره كننده امروز نیز نباید به اروپائیان اعتماد كنند.

رستمی در پایان تصریح کرد: هدف استكبار اصل نظام جمهوری اسلامی است و ما نخواهیم گذاشت كه انقلاب ما آسیب ببیند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات