خبرهای داغ:
مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار:
مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار گفت: قضیه برجام برای آمریکایی‌ها بهانه است و آنها دنبال ضربه زدن به اصل نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.
کد خبر: ۹۰۲۱۱۵۳
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵

آمریکا به دنبال ضربه زدن به اصل نظام جمهوری اسلامی ایران استسرهنگ علی مختاری‌معین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با اشاره به خروج آمریکا از برجام اظهار داشت: آمریکا شیطان بزرگ است و تجربه تاریخ گواه این است که به هیچ وجه نمی‌شود به آمریکا اعتماد کرد.

وی با بیان اینکه نوع ادبیات ترامپ در اظهارات اخیر توأم با دروغ و حیله‌گری بود، افزود: قضیه برجام برای آمریکایی‌ها بهانه است و آنها دنبال ضربه زدن به اصل نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار ابراز داشت: درد آمریکایی‌ها این است که آنها تاب و تحمل دیدن این همه عزت و پیشرفت ایران که امروز به برکت ولایت و ملت بزرگ ایران در منطقه تبدیل به ابرقدرت شده را ندارند. 

وی با اشاره به توقف اندیشه سیاسی و فکری در غرب به ویژه آمریکا گفت :دروغ، ترس، حمایت از تروریسم، ایجاد بحران در منطقه، به خاک و خون کشیدن مردم در سوریه و عراق و یمن با دلارهای عربستان از جمله اندیشه‌ها غلط آمریکا است.

مختاری عنوان کرد: خود آمریکایی‌ها بازنده اصلی همه آشوب‌هایی هستند که با دستان خود درست کردند.

وی تحلیل عمیق و هوشمندانه رهبر معظم انقلاب در دیدار با فرهنگیان را یک تحلیل منطقی و حساب شده دانست و گفت: این امر باید درسی باشد برای مسئولین ما که هیچ گاه نباید به آمریکا و حتی اروپائیان اعتماد کرد .

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات