خبرهای داغ:
نائب رئیس مجمع بسیج شهرستان همدان:

اعتماد به اروپا فرجامی جز اعتماد به آمریکایی‌ها نخواهد داشت

نائب رئیس مجمع بسیج شهرستان همدان با اشاره به اینکه اروپایی‌ها همچون آمریکا قابل اعتماد نیستند، گفت: اعتماد به اروپا فرجامی جز اعتماد به آمریکایی‌ها نخواهد داشت.
کد خبر: ۹۰۲۱۲۳۲
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱

اعتماد به اروپا فرجامی جز اعتماد به آمریکایی‌ها نخواهد داشتاکبر کاوسی امید در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به اهمیت نعمت ولایت در جامعه اظهار داشت: نعمت ولایت از جمله نعمت‌های بزرگی است که خداوند به جمهوری اسلامی ایران عطا کرده است.

وی با بیان اینکه امام هدایت کننده بشریت در مسیر زندگی سعادتمندانه است، گفت: امام مهربان‌ترین پدر برای ما و امت م است که باید شکرگزار این نعمت الهی باشیم.

نائب رئیس مجمع بسیج شهرستان همدان نعمت ولایت و پیروی و گوش به فرمان ولایت بودن را از مؤلفه‌های اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران دانست و بیان کرد: رشد ما و امت اسلام در گرو تبعیت از امام است و به هر میزان که امت اسلامی از امام خود کمتر تبعیت کنند طی مراحل سعادتمندی و عزت ملت به تاخیر می‌افتد.

وی با عنوان اینکه پیمان شکنی آمریکایی‌ها در جریان برجام واقعیتی است که با وجود پیش‌بینی‌ها و هشدارهای مقام معظم رهبری مورد توجه جدی برخی قرار نگرفت، افزود: طی برجام خواص و مدیران ارشد کشور از امام خویش اطاعات کامل نداشتند و نتیجه آنچه شد که نباید می‌شد.

کاوسی‌امید با اشاره به اینکه عهدشکنی اخیر آمریکا ادامه روند تقابل و دشمنی آنها علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران بود، تصریح کرد: مسئول ارشد مذاکرت هسته‌ای بر اساس نظریه بازی‌ها در سیاست، که یافته ذهن بشر است با آمریکایی‌ها وارد مذاکره شد و در این بازی ما ظاهراً سه بر دو برنده شدیم در صورتی که امام فرمود آمریکایی‌ها قابل اعتماد نیستند.

وی با بیان اینکه آمریکا برجام را به عنوان بهانه‌ای برای به زانو در آوردن جمهوری اسلامی قرار داده بود، اضافه کرد: نها در گام‌های بعدی به دنبال خلع سلاح موشکی و ... و در نهایت نفی حاکمیت مردم سالاری دینی بودند که البته کور خواندند.

نائب رئیس مجمع بسیج شهرستان همدان با اشاره به اینکه اروپایی‌ها همچون آمریکا قابل اعتماد نیستند، گفت: مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با دانشجو یان و فرهنگیان، پایبند ماندن اروپایی‌ها به برجام را نیز بسیار بعید دانستند که باید دولتمران توجه ویژه به این فرمایشات رهبری داشته باشند چراکه اعتماد به اروپا فرجامی جز اعتماد به آمریکایی‌ها نخواهد داشت.

وی با این نتیجه‌گیری که صهیونیست‌ها اعم از آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها هیچ‌گاه با ما توافقی نخواهند کرد، یادآور شد: اگر در توافقی مانند برجام با ما وارد مذاکره شوند یقین داشته باشیم که منافع آنها در روند چینش و نوشتن توافقنامه به طور کامل رعایت شده است.

کاوسی‌امید با تأکید بر اینکه خروج آمریکا از برجام تجربه پرهزینه‌ای بر کشور تحمیل کرد، افزود: در همه امور به جای کدخدا باید با خدا معامله کرد و به ظرفیت و توانمندی‌های داخل توجه و به جوانان اعتماد کرد.

وی خاطرنشان کرد: از همه نخبگان عرصه سیاست به خصوص افرادی که دل در گرو فرهنگ غربستان دارند خالصانه دعوت می‌کنیم از این تجربه‌گران و پر هزینه درس‌های مفصلی را به اندوخته‌های علمی خود اضافه کنند و با شعار محوری مردم‌داری و امام محوری برای سعادت ملت ایران تلاش کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات