خبرهای داغ:
با مشارکت پرسنل سپاه، ارتش و نیروی انتظامی:

محفل انس با قرآن نیروهای مسلح بهبهان

محفل انس با قرآن با حضور نیروهای مسلح شهرستان بهبهان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۰۸۶۷
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهبهان، به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر مراسم محفل انس با قرآن با مشارکت فرماندهان و پرسنل تیپ نیروی مخصوص ۱۵ امام حسن مجتبی علیه السلام، ناحیه مقاومت بسیج، پدافند هوایی ارتش و منطقه انتظامی شهرستان بهبهان در صحن مطهر امامزاده حیدر علیه السلام برگزار شد.
این مراسم که به میزبانی ناحیه مقاومت بسیج بهبهان برگزار شد، پس از قرائت قرآن و خوش آمدگویی از حضار از حجت الاسلام والمسلمین روزپیکر برای سخنرانی برنامه دعوت بعمل آمد.
حجت الاسلام روزپیکر پس از خوش آمدگویی و تبریک بمناسبت سالروز آزادی خرمشهر در خصوص انس و الفت با قرآن سخن به میان آورد.
ایشان گفت: حق تلاوت قرآن را باید بجا آورد، قرآن را باید خواند, در آن اندیشه کرد و به آن عمل کنیم، کسی که با قرآن فاصله گرفت با خدا نیز فاصله گرفته است؛ برای رسیدن به خدا و ربانی شدن, تعلیم، اندیشه و تفقد در قرآن لازم است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بهبهان با اشاره و تلاوت آیات قرآنی در ادامه افزود: برخی دشمنان از ما خشنود نخواهند شد مگر اینکه دین آنها را برگزینیم.
وی در پایان خاطرنشان کردند جمله امام خمینی(ره) وحیانی بود که فرمود خرمشهر را خدا آزاد کرد و اینها حاصل خون شهدا، جانفشانی، ایثارگری و کار جهادی است.
در ادامه مراسم از فرماندهی تیپ نیروی مخصوص ۱۵ امام حسن مجتبی علیه السلام بهبهان دعوت بعمل آمد.
سرهنگ رفیق دوست ابتدای سخنان خود را به عملیات بیت المقدس اختصاص داد و گفت: در ۱۳۶۱/۰۲/۱۰ عملیات بیت المقدس در منطقه عمومی خوزستان با رمز یا علی بن ابیطالب علیه السلام آغاز شد. این عملیاتی مشترک بین سپاه و ارتش با هدف آزادسازی خرمشهر بود که ۱۹۰۰۰ اسیر، ۱۲۶۰۰۰ نفر از دشمن مجروح و هلاک شدند؛ عملیات بیت المقدس از دو حیث آزادسازی و ضربه به خودروهای دشمن بزرگترین عملیات بود.
وی در خصوص دلایل انتخاب خوزستان توسط دشمن گفت: خوزستان دسترسی به آب های ارتباطی جهان را دارد, خوزستان ارتفاعات زیادی دارد, منابع ذخایر نفتی در خوزستان و گره گشایی اقتصادی کشور توسط خوزستان از جمله دلایل انتخاب این استان توسط دشمن بود.
ایشان در ادامه افزود: در پنتاگون گفته بودند چنانچه بخواهیم روزی به ایران حمله کنیم اولین نقطه تمرکز ما بر روی خوزستان است. در سابقه و تاریخ کشور ما حمله وجود ندارد و به فرموده حضرت آقا، چنانچه موشک تولید می کنیم برای دفاع از خودمان است. شاهان گذشته ۲۵۰۰ سال حکومت کردند ولی چه کردند؟ ولی نظام اسلامی در این ۴۰ سال با وجود تحریم و محدودیت های مختلف چقدر عمران و آبادانی و رونق کشاورزی و ... داشته است.
فرمانده تیپ نیروی مخصوص ۱۵ امام حسن مجتبی علیه السلام در پایان سخنان خود، رمز موفقیت ما در جنگ تحمیلی را تبعیت از امام و رهبری و یاد خدا دانست و گفت: یاس و ناامید کردن مردم گناهی نابخشودنی است و حضرت امام(ره) فرمود طاغوت برای طاغوتش خوب نبود نه نظم و انضباطش؛ باید مردم را امیدوار کرد و انتظار داریم نیروهای مسلح دستاوردهای نظام را برای مردم تبیین کنند و قطعاً رمز موفقیت ما پیروی از ولایت، یاد خدا، استقامت و تلاش است.
در ادامه این محفل نورانی قاریان منتخب از ارتش، نیروی انتظامی، تیپ نیروی مخصوص و سپاه ناحیه بهبهان به تلاوت قرآن پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها