خبرهای داغ:
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت: شجاعت شهیدان ناشی از ایثارگری مادران بزرگوار آنهاست.
کد خبر: ۹۰۲۰۸۵۸
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شیراز، حیدرعلی کامیاب در ایام بزرگداشت  سوم خرداد همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر در دیدار با خانواده شهیدان فرصتیان سخن می‌گفت افزود: ما کارگزاران نظام نباید فراموش کنیم که میز و صندلی مسئولیتمان و آسایش و امنیت شهر کشورمان را مدیون خون شهدا هستیم.
وی تقدیم سه شهید به انقلاب اسلامی از یک خانواده را کاری بزرگ و غیر قابل توصیف دانست و افزود: تربیت چنین فرزندانی که به بهترین روش ممکن با معیارهای ایثار و شهادت عجین شده اند شایسته تقدیر و تعظیم است.
کامیاب ایثارگری شهدا در جنگ را عاملی برای تثبیت انقلاب اسلامی دانست و افزود: اگر ایثار و شهامت، شجاعت، صبر و استقامت مادران و پدران شهدا نبود خدا می‌دانست چه سرنوشتی در انتظار نهال نوپای انقلاب بود.
وی در پایان با بیان اینکه مادران شهدا شیرزنان شیر پر هستند افزود: این بزرگواران انتخاب شده اند تا از خزانه رشادت و شهامت لاله‌هایی را تقدیم اسلام و انقلاب کنند.
گفتنی است در این دیدار اردشیر حسن زاده رئیس اداره ورزش و جوانان شیراز ، خبیری معاون فرهنگی و امور جوانان اداره ورزش و جوانان شیراز ، سید حسین پرور دبیر بسیج ورزشکاران استان ، مجید اسماعیلی مدیر حراست و مسوول امور ایثارگران اداره کل ، کاووس عباسی رئیس هیات فوتبال شیراز و محمد رضا صلواتی مدیر روابط عمومی اداره کل نیز حضور داشتند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها