خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سرخه:

حیا و عفت از مهم‌ترین ویژگی‌های بارز اخلاقی و انسانی مؤمن واقعی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سرخه گفت: حیا و عفت از مهم‌ترین ویژگی‌های بارز اخلاقی و انسانی مؤمن واقعی است.
کد خبر: ۹۰۲۰۴۸۳
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سرخه، به مناسبت ايام مبارك ماه رمضان حجت الاسلام و المسلمين غلامحسين حاكمي مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سرخه در جمع  پايوران و كاركنان سپاه ناحيه حضور يافت.

وی با اشاره به آيه هفت سوره مومنون گفت: مومن هرزگي نمي كند و تنها راه شرعي و حلال در اسلام ازدواج كردن است و با آنچه كه مالك آن هستند، مومنين در غير اين مورد مورد سرزنش و عتاب قرار نمي گيرند، اگر كسي بخواهد غير از اين دو مورد را رعايت نكند و بخواهد پايش را فراتر گذارد و از حد مجاز تعيين شده برايش تجاوز كند؛ در اين صورت جز متجاوزان خواهد بود.

وي افزود: اگر كسي عفت بورزد، يكسري خصوصيات خوبي را دارا خواهد بود؛ اين افراد بالاترين شرافت را دارند و برترين نوع عبادت را دارا هستند و از طرفي آنان به كمال رسيده اند؛ در حاليكه بشر از ابتداي خلقت دنبال عفّت بوده است و براي رسيدن به عفت تلاش کرده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سرخه تصريح كرد:امام باقر(ع) فرمودند" برترين عبادات در نزد خداوند عفت شكم و عفت فَرج است" ؛ حال آنكه عواملي چون چشم چراني، اختلاط زن و مرد و .... بي عفتي را به همراه خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها