خبرهای داغ:

آمادگی ۴۲۸نفرداوطلب هندیجان درآزمون کنکور۹۷

مدیریت آموزش وپرورش هندیجان گفت:در آزمون کنکوردرروزهای ۸و۷تیرماه ۹۷ نیاز به حمایت تمام دستگاههای اداری در شهرستان هندیجان است که در رشته هایی ازجمله علوم تجربی،هنر،ریاضی فیزیک با حضور ۴۲۸نفر برگزار وهمچنین دربرگزاری برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان بسیجی در سه ماه تابستان با سپاه وبسیج همکاری خوبی خواهدشد .
کد خبر: ۹۰۱۹۷۴۴
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ،جلسه شورای آموزش وپرورش پیش از ظهر سه شنبه با حضور معاون فرماندار،مدیریت آموزش وپرورش ،فرمانده ناحیه سپاه و امام جمعه وجمعیت از مسئولان ادارات و کارکنان و معلمین آموزش وپرورش  در سالن اداره آموزش وپرورش هندیجان برگزار شد.
 
 
محسن محسنی نژاد در این جلسه اظهار کرد:۲۸ درصد شرکت کننده گان در آزمون کنکور و نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده امسال که حدود ۴۲۸نفر داوطلب آماده آزمون شده اند که حدود ۱۴۲نفر زنان هستند و انتظار می رود تمام دستگاههادراین باره همکاری با آموزش وپرورش شهرستان داشته باشند.
 
 
وی افزود:از معلمین نمونه و معلمین بازنشسته شهرستان به شایستگی تقدیر شد و هدایایی به رسم قدر دانی به آنها اهداء شد و اینگونه برنامه های فرهنگی با جدیت ادامه خواهد داشت. 
 
وی بابیان پیگیری ایجاد پارک بازنشستگان گفت:از ادارات مربوطه در خواست می شود مکانی در پارک برای فراهم شدن اوقات فراغت و جلسات و تفریحات معلمین باز نشسته با ایجاد کتابخانه در نظر گرفته تا معلمین راحت تر از تجربیات آنها در مدت ۳۰ خدمت صادقانه استفاده بشود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها