خبرهای داغ:
همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان:

انتشار فراخوان نقاشی ماه مهمانی خدا در میامی

همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان فراخوان مسابقه بزرگ نقاشی ماه مهمانی خدا صبح امروز در شهرستان میامی منتشر شد.
کد خبر: ۹۰۱۹۷۲۲
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۴

به گزارش خبرنگار بسیج از میامی،مسئول انجمن هنرهای تجسمی شهرستان میامی گفت: مسابقه نقاشی با عنوان ماه مهمانی خدا به مناسبت ماه مبارک رمضان با موضوعات سفره افطاری با خانواده، شبهای قدر، زندگی امام حسن مجتبی(ع)و زندگی حضرت خدیجه(س) در سطح شهرستان برگزار میشود.

نرگس نهاوندی تصریح کرد:با توجه به تاثیر گذاری و نقش هنردر آموزه های دینی و اجتماعی ،هدف از برگزاری مسابقه نقاشی تاکید بر اهمیت جایگاه خانواده، ترویج سیره ی معصومین و اولیای دین و پویایی در جامعه می باشد.

وی با بیان اینکه شرکت در مسابقه برای عموم آزاد است افزود:علاقه مندان می توانند آثار ارسالی خود را در دو سایز A۴-A٣ با درج کامل مشخصات در پشت اثر، تا تاریخ ١٩ خرداد ماه سال جاری به دبیرخانه ارسال نمایند.

مسئول انجمن هنرهای تجسمی شهرستان میامی گفت: سه جایزه ١۵٠٠٠٠٠ریالی به سه اثر برتر و جوایز ارزنده دیگر به رسم یادبود به نفرات برگزیده اهدا خواهد شد.

نهاوندی درپایان یادآور شد:این مسابقه با همکاری انجمن هنرهای تجسمی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی،کانون فرهنگی هنری علی ابن ابیطالب(ع)، اداره کتابخانه های عمومی و اداره آموزش و پرورش شهرستان میامی برگزار خواهدشد

ارسال نظرات
پر بیننده ها