خبرهای داغ:

جلسه توجيهي ستاد امربه معروف و نهي از منكر

جلسه توجيهي و هم انديشي ستاد امربه معروف و نهي از منكر در خصوص ماه مبارك رمضان در شهرستان ماهشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۸۹۷۳
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج ازماهشهر:سرهنگ اسلام دوست فرمانده سپاه شهرستان ماهشر در خصوص عملکرد و برگزاری جلسات مستمر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت:امر به معروف و نهی از منکر، در آموزه های دینی ما از جایگاه بلند و ویژه برخوردار است و اساس نبوت پیامبران الهی، بر امر به معروف و نهی از منکر استوار بوده است که امر به معروف ونهی از منکر یک تیغ دو لبه است که یک طرف آن معروفات و یک طرف آن منکرات است، و اساس کار امر به معروف و نهی از منکر بر عهده گروه طلایه داران امر به معروف است.

وی افزود:افرادی که برای انجام وظیفه مهم امر به معروف و نهی از منکر گذارده میشوند خودشان باید الگو باشند و ستاد امر به معروف و نهی از منکر میتواند گام های موثری برای این فریضه مهم داشته باشد.

فرمانده سپاه شهرستان ماهشر خاطرنشان کرد: در طول سال چندین جلسه توجیهی برای افراد داشته ایم و شرح وظایف ستاد باید برای افراد آموزش داده شود، گروه هاي طلايه داران شهرستان به اعضاي ١٠ نفر سازماندهي و در ماه مبارك رمضان اقدام به فعاليت ميكنند.

و در پايان جلسه: اعضاء ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دیداری با امام جمعه ماهشهر داشتند که به شرح وظایف ستاد در آن شهرستان پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها