در آستانه حلول ماه مبارک رمضان:

افتتاحیه کلاس­ های ماه رمضان سپاه امام صادق (ع) برگزار شد

افتتاحیه کلاس ­های قرآن و اخلاق ماه مبارک رمضان سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در آستانه حلول این ماه مبارک در نمازخانه معراج این سپاه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۷۶۱۵
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) در این مراسم ضمن تأکید بر استفاده از فضای معنوی ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: لازم است همه ما برای تمام ساعات این ماه مبارک رمضان برنامه ­ریزی کنیم و نهایت تلاش خود را انجام دهیم تا بتوانیم از فرصت این ماه مبارک، نهایت بهره را ببریم.

حجت الاسلام حسین دشتی تصریح کرد: همه افراد وارد ماه مبارک رمضان می ­شوند امّا آن مهمانی واقعی که خداوند انجام داده است شامل همه نمی ­شود و فقط کسانی دعوت می ­شوند که اهل کرامت الله باشند.

مسئول معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) نیز در این مراسم گفت: امسال با سطح ­بندی ­ای که در بین کارکنان رسمی و وظیفه این سپاه انجام شده است کلاس ­های مختلف قرآن در رشته ­های روخوانی، تجوید و تفسیر با موضوع ویژگی ­های مؤمنین در قرآن کریم و کلاس ­های اخلاق با حضور اساتید برجسته استانی و کشوری برگزار می ­شود که مشابه همین کلاس­ ها نیز در تمامی شهرستان ­های استان برگزار می ­شود.

سرهنگ محمّد فریدونی تصریح کرد: محفل انس با قرآن کریم نیز هر هفته با حضور قاریان برجسته استانی به همت معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام صادق (ع) برگزار می ­شود.

وی افزود: طرح همیار قرآنی نیز از دیگر برنامه ­های ماه مبارک رمضان امسال است که در این طرح، هر نفر مسلّط به آموزش قرآن کریم به چند نفر آموزش قرآن می ­دهد.

انتهای خبر/

ارسال نظرات