خبرهای داغ:

بسیج سازندگی دزفول در محرومیت زدایی موفق عمل کرد

مسئول بسیج سازندگی دزفول با تشریح تلاش صورت گرفته در مناطق محروم این شهرستان گفت:اقدام گروه های جهادی در راستای محرومیت زدایی در این شهرستان قابل توجه است.
کد خبر: ۹۰۱۶۳۹۲
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۹

عبدالرحیم حکیمی فر روز دوشنبه درسالروزتشکیل بسیج سازندگی افزود:گروه های جهادی بسیج سازندگی پارسال اقدام به ساخت 25 باب خانه روستایی،مرمت 20 باب مدرسه ،احداث 156 چشمه سرویس بهداشتی و حمام در روستاهای گاومیر،دهستان های دره کاید و احمدفداله،روستای بوالحسن،گوشه ،دیونی ،نورآباد و دیگر روستاها کردند .
وی افزود:احداث 6 باب خانه عالم در روستاهای انقلاب ،بازارگه،صفی آباد ،حمزه با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی،بازسازی و مرمت سه باب منزل مددجویان کمیته امداد در روستای حسین کلولی،گاومیش آباد و بنه حاجات،بازسازی و مرمت مزار شهدای دفاع مقدس در سید نور از دیگر اقدامات بسیج سازندگی در دزفول می باشد.
وی ادامه داد:همچنین چهار میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی در بخش زنبورداری ،پرورش زالو،قارچ و گاوشیری به 50 نفر پرداخت شد و آموزش های اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی به یکهزار و 500 نفر ارائه شد.
حکیمی فر همچنین از اعزام 28 تیم پزشکی به مناطق محروم دزفول در سال گذشته اشاره کرده و گفت:واکسیناسیون 12 هزار راس دام سبک و سنگین علیه تب کریمه کنگو با همکاری دامپزشکی،آبرسانی به 6 روستای احمدفداله،اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند ، فرش کردن 700 متر مکعب از مساجد بین راهی و روستاهای محروم از دیگر فعالیت های گروه های جهادی در قالب بسیج سازندگی در دزفول بوده است.
مسئول بسیج سازندگی دزفول اضافه کرد:اهدای 2 هزار بسته غذایی ،اهدای لوازم التحریر به 250 نفر،کمک به ساخت زمین ورزشی روستای بنوار حسین و کمک به ساخت 2 باب مسجد روستایی در زاویه خرسان و بوالحسن از دیگر اقدامات انجام شده است.
وی افزود:امسال نیز بسیج سازندگی طرح آبرسانی به 2 روستای دهستان شهی دزفول را در برنامه دارد که بزودی عملیاتی خواهد شد.
17 اردیبهشت ماه سالروز تشکیل بسیج سازندگی است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها