خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
معاون آماد وزارت دفاع ارتش عربی سوریه در شیراز:
معاون آماد وزارت دفاع ارتش عربی سوریه در بازدید از مركز فرهنگی دفاع مقدس استان فارس گفت: نقش مستشاری ایران در سوریه باعث شد كه ما بتوانیم مقاومت كرده و پیروز شویم.
کد خبر: ۹۰۱۶۳۵۹
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شیراز، سرلشكر علی سلیم، معاون آماد وزارت دفاع ارتش عربی سوریه به همراه وابسته نظامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در سوریه و در حاشیه بازدید از مركز فرهنگی دفاع مقدس استان فارس ضمن تأکید بر اینکه رابطه بین ایران و سوریه رابطه بسیار عمیق و گسترده‌ای است، اظهار داشت: این رابطه‌ای است كه بین حافظ اسد و حضرت امام در ابتدای كار صورت گرفت و همان ارتباط ادامه پیدا كرد و در عصر كنونی بین بشار اسد و حضرت امام خامنه‌ای این ارتباط برقرار است.

سلیم با تأكید بر اینكه محور ایران، حزب‌الله و سوریه یك محور بسیار قوی در مقابل محور شرارت و صهیونیست خواهد بود، گفت: این جنگی كه مقاومت آغاز كرده است هر سه محور در یك جبهه قرار دارند و همه ما در زمین سوریه با هم هستیم.

معاون آماد وزارت دفاع ارتش عربی سوریه تأكید كرد: به بركت كمك‌های ایران بسیاری از زمین‌ها و شهرهای ما آزاد شد و به فضل خدا بر علیه تروریست‌ها در سوریه موفق خواهیم شد.

وی ضمن قدردانی از همه ملت ایران و به خصوص رهبر معظم انقلاب اسلامی به خاطر حمایت‌های ایران از مردم سوریه گفت: این وحدت میان ایران و سوریه نقش بسیار ارزشمندی دارد و در حقیقت نقش مستشاری ایران در سوریه باعث شد كه ما بتوانیم مقاومت كرده و پیروز شویم لذا نقش ایران در سوریه بسیار سازنده و فعال است.

سلیم یادآور شد: سوریه و ایران بسیار رابطه نزدیكی به هم دارند به خصوص اینكه در اكثر موضع‌گیری‌ها در مسائل بین‌المللی رهبران دو كشور با هم تصمیم واحد می‌گیرند و بدون شك این رابطه و علاقه‌ای كه بین دو كشور وجود دارد، تأثیر بسیار زیادی بین روابط این دو كشور با سایر كشورهای جهان نیز خواهد داشت.

به نقل از ایکنا

ارسال نظرات
پر بیننده ها