خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع):

مهار و تضعیف کشورهای اسلامی استراتژی آمریکا/ مقابل خائن انقلاب در هر جایگاهی می ایستیم

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) گفت: در دولت آمریکا دموکرات یا جمهوری خواه روی یک استراتژی مشترک کار می کنند آن هم به اصطلاح مهار و تضعیف کشورهای اسلامی است و اجازه ندهند کشورهای اسلامی با هم متحد شوند و برادرانه با هم کار کنند.
کد خبر: ۹۰۱۶۰۵۱
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ صفرعلی اسماعیلی جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) در مراسم تجلیل از فرهنگیان و مربیان عقیدتی بسیج شهرستان درمیان اظهارداشت: در مقطع فعلی با اتفاقاتی که افتاده و بحث اخیر که آمریکای های خبیث پیش گرفتند موضوعی که باید به آن پرداخته شود بصیرت دشمن شناسی است.

 وی با بیان اینکه بصیرت دشمن شناسی  از این بابت مهم است که بعضی مواقع  دوست و دشمن را اشتباه می گیرم و به خطا می رویم افزود: انقلاب درس شجاعت، مقاومت، ایستادگی، فداکاری، اخلاص، دینداری و استکبار ستیزی  به ما آموخته است.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه ما باید راهکارهای مقابله با دشمن را بشناسیم  عنوان داشت: به خروجی کار آمریکایی ها در منطقه ما یا در کشورهای اسلامی نگاه کنید.

وی ادامه داد: جنگ های خونین بین کشورهای اسلامی ریشه اش کجاست؟ یک رژیم جنایت کار صهیونیست در قلب کشورهای اسلامی کودتاها، ترورها، بمب گذاری ها، گروهک سازی ها، تحریم ها و تهاجم فرهنگی کردند. اینها از کجا نشأت گرفته، برنامه ریزی از کجا، تامین مالی از کجا می شود و طراحی در دست چه کسانی هست؟

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع)گفت:  آمریکایی ها تا حالا به هیچ کشور اسلامی اجازه رشد نداده اند به هیچ ملت آزاده خواهی اجازه تداوم فعالیت تا آنجایی که دستشان می رسیده ندادند.

وی اضافه کرد: بعضی از ملت ها قیام کردند مثل ملت مصر، تونس و امثال آنها حتی یک سال اجازه ندادند که  این ها  حکومت مردمی خودشان را ادامه دهند و اشتباهاتی در درون کشورها اتفاق افتاد باز آمریکایی ها آمدند و بر آنها حاکم شدند. همان آمریکایی که قبل از انقلاب مصر زمام امور مصر در اختیارش بود بعد از یک سال همه چیز سر جای اولش بازگشت.

اسماعیلی با بیان اینکه حرف ما  در دشمن شناسی به جریانات، گروه ها و تشکیلات سیاسی است تصریح کرد: چه خیری از آمریکایی ها و انگلیسی ها دیدیم. ملت هایی که انقلاب کردند و سختی کشیدند اما  با عزت زندگی کردند.

 وی خاطرنشان کرد: ما درس دینی خود را از قرآن و مکتب اسلام می گیریم. دشمن را دست کم نمی گیرم اما توان خودمان را هم دست کم نمی گیرم.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) با بیان اینکه ای کاش کشورهای اسلامی به قدرت الهی، امکانات و نیروهای عظیم مردمی  خود تکیه می کردند گفت: هر مسئول و شخصیتی در نظام اسلامی  که در مسیر اصلی انقلاب قرار گرفته و خدمت کند ما همراهش خواهیم بود و اگر کسی خیانت کرد در هر بخشی قرار گرفت باید مقابلش ایستاد.

وی با بیان اینکه آمریکایی ها باید بترسند نه ما، اظهار کرد: نمونه های عینی در همین چند ساله اخیر ملت فلسطین، لبنان، عراق و سوریه است. امروز مسلمانان به هوشیاری و بصیرت نیاز دارند. راه را باید شناخت، دوست و دشمن را تشخیص داد بعد مسیر را انتخاب، همت و اقدام کرد.

 اسماعیلی تصریح کرد: در دولت آمریکا این آدم فاسد و دیوانه زنجیری یا هر کس دیگری که دموکرات یا جمهوری خواه باشد روی یک استراتژی مشترک کار می کنند آن هم به اصطلاح مهار و تضعیف کشورهای اسلامی است و اجازه ندهند کشورهای اسلامی با هم متحد شوند و برادرانه با هم کار کنند. 

وی گفت: در هشت سال دفاع مقدس اگر می خواستیم مثل بعضی از تفکرات به اصطلاح سیاسی عمل کنیم همان روز اول روز جنگ نبود روز تسلیم شدن بود.

 جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) با بیان اینکه ما ملت مقاومی هستیم ملتی که 40 سال به فضل الهی مقاومت کردیم افزود: ما ملتی هستیم که دست ملت های دیگر را گرفتیم و کنار ملت های دیگر ایستاده ایم لذا مورد بغض و کینه هستیم.

وی با بیان اینکه دین و اعتقادهای ما  شیعه و سنی ندارد یادآور شد: افتخار جمهوری اسلامی این است که  هر کشور شیعه و سنی که قرار بوده ملتش روی پای خودش بایستد نظام اسلامی رفته و کنارش قرار گرفته است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها