خبرهای داغ:

حضور کاروان سفیران گردشگری تبریز در شاهرود

استقبال از کاروان سفیران گردشگری تبریز ۲۰۱۸ در میان حضور پرشور مردم شاهرود در بوستان شهدای محراب این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۵۶۴۷
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان شاهرود در جمع خبرنگاران گفت: این کاروان متشکل از حدود ۴۰۰ تن است که با ۱۲ دستگاه اتوبوس مسافرت می‌کنند.
حمیدرضا حسنی با اشاره به هنرنمایی گروه‌های آیینی موسیقی آذربایجان در بوستان شهدای محراب شاهرود افزود: نمایشگاه عرضه سوغات و صنایع دستی این استان‌ها نیز برپا شده است.
وی ادامه داد: این کاروان که از روز‌های ابتدایی اردیبهشت از تبریز به راه افتاده، برای معرفی توانمندی‌های این منطقه با گذر از چندین استان کشور به مشهد و از آن جا به شاهرود رسیده است.
حسنی مقصد بعدی این کاروان را شهر سمنان اعلام کرد و بیان کرد: حضور در شهر شاهرود از قبل در برنامه سفر این کاروان گنجانده نشده بود، اما با رایزنی‌های انجام شده و موافقت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور و با توجه به تمایل اعضای کاروان، مردم شاهرود هم از حضور ارزشمند هموطنان آذری خود بهره‌مند شدند.
لازم به ذکر است: کاروان سفیران گردشگری تبریز ۲۰۱۸ با حضور جمعی از هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی به معرفی شهر تبریز به‌عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام می‌پردازد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها