خبرهای داغ:
فرمانده سپاه سراب در گفت و گو با «بسیج»:

بررسی مشکلات روستای استیلی پیش از ماه رمضان/ حمید استیلی، الگویی برای جوانان کشور و افتخار سراب

فرمانده سپاه سراب با اشاره به اینکه مشکلات روستای استیلی در این شهرستان را از نزدیک بررسی خواهد کرد، گفت: پیش از ماه رمضان به همراه گروهی از همکاران، به این روستا برای بازدید از مشکلاتش خواهیم رفت.
کد خبر: ۹۰۱۵۴۹۸
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۸

 محمد صبحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه حمید استیلی یکی از افتخارات  سراب محسوب می شود، گفت: گل به یادماندنی حمید استیلی در جام جهانی در مقابل آمریکا را هنوز فراموش نکرده ایم که واقعا نشاط خاصی به مردم کشورمان داد و یقینا شهرستان سراب به وجود چنین ورزشکاری افتخار می کند.
وی با اشاره به مشکلات روستای شهید پرور و محروم استیلی در شهرستان سراب، ادامه داد: روستای استیلی هم مشکلاتی در دل خود دارد و محروم محسوب می شود و ان شالله قبل از ماه مبارک رمضان به همراه گروهی از همکاران، به این روستا برای بازدید از مشکلاتش خواهیم رفت و لیستی از این مشکلات را تهیه می کنیم و ان شالله در صورت حمایت از سوی سپاه عاشورا آذربایجان شرقی،بتوانیم این موارد را برطرف کنیم.
 صبحی افزود: سال گذشته قریب به 6 خانه محروم در روستاهای  سراب با مشارکت کمیته امداد و بسیج سازندگی تحویل محرومان دادیم و در طول سال، گروه های پزشکی را به مناطق محروم جهت خدمت رسانی به مردم و حتی عشایر به صورت رایگان، اعزام می کنیم.
فرمانده سپاه سراب با اشاره به اینکه سپاه و بسیج در زمینه محرومیت زدایی، اقدامات زیادی را در روستاهای محروم کشورمان انجام داده اند، گفت: سپاه و بسیج در زمیه محرومیت زدایی، پیشقدم هست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار