مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه دیلم:

مهمترین پاتک در برابر دشمن حمایت از کالای ایرانی است

حجت الاسلام نوذر باقری راد امروز در جمع کارمندان ادارات گفت: امروز در جنگ اقتصادی با دشمن نیاز به روحیه شجاعت و امید داریم و مهمترین پاتک در برابر دشمن حمایت از کالای ایرانی است.
کد خبر: ۹۰۱۵۲۱۷
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸
مهمترین پاتک در برابر دشمن حمایت از کالای ایرانی استبه گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج: در آخرین روز از هفته عقیدتی سیاسی در سپاه مراسم هفتگی زیارت عاشورا ویژه کارمندان در گلزار شهدا امروز به میزبانی دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت برگزار شد.
در این مراسم حجت الاسلام باقری راد طی سخنانی به تفسیر حدیث امام صادق (ع) پرداخت: ثَلاثَهٌ لا تُعرَفُ اِلاّ فی ثَلاثَهِ مَواطِنٍ: لا یُعرَفُ الحَلیمُ اِلاّ عِندَ الغَضَبِ، وَ لا الشّجاعُ اِلاّ عِندَ الحَربِ، وَ لا الأخُ اِلاّ عِندَ الحاجَِه؛ سه نفر جز در سه موقع شناخته نمی‌شوند: حلیم و بردبار، جز در هنگام خشم شناخته نمی‌شود، شجاع، جز در هنگام جنگ شناخته نمی‌شود، و برادر، جز در وقت نیازمندی شناخته نمی‌شود.
وی شهدای دفاع مقدس را مصداق شجاعت در حدیث خواند و اذعان نمود: شهدا شجاع‌ترین افراد زمانه بودند، شهدا افراد معمولی جامعه و هیچ برتری جسمانی و ظاهری نیز نسبت به دیگران نداشتند لیکن از سر کلاس درس بلند شدند و شجاعانه رفتند و در برابر دشمن ایستادند.
باقری راد با بیان اینکه امروز هم در برابر جنگ سیاسی، فرهنگی و مهمتر اقتصادی نیاز به روحیه شجاعت داریم افزود: در این جنگی که دشمن امروز با هجمه اقتصادی وارد شده علاوه بر تحریم‌ها از لحاظ روانی نیز در فضای مجازی با سیل شایعات و اخبار کذب روحیه مردم را نشانه رفته است که در این موقعیت مردم نباید حرف پیاده نظام دشمن را در فضای مجازی باور کنند.
این مقام مسئول در سپاه دیلم ادامه داد: ما همیشه در حال جنگ بوده ایم چه با برجام چه بی برجام چرا که زمانی دشمن با دست کش مخملی جلو می‌آمد و زمانی بصورت آشکار تقابل می‌کند، این‌ها از جمهوری اسلامی ناراضی هستند، می‌گویند به دنیای ما کاری نداشته باشید تا با دین شما کاری نداشته باشیم.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه دیلم در پایان سخنام خود اظهار داشت: امروز ایدئولوژی جمهوری اسلامی ابرقدرت‌ها را به زانو درآورده است چنانکه در صدر اسلام هم دشمن پیش بینی می‌کرد که اگر روزی پیامبر (ص) قدرت پیدا کند آنان را از اریکه قدرت پایین می‌کشاند لذا امرز نیاز به روحیه بالا و شجاعت در جنگ با دشمن داریم و مهمترین پاتک در برابر دشمن حمایت از کالای ایرانی خواهد بود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار