کارشناس مسایل سیاسی:

به پشتوانه قدرت الهی در عرصه فرهنگی و اقتصادی در مصاف با دشمن بجنگیم

زمانی که رهبر می فرمایند اتاق جنگ دشمن علیه ما خزانه داری آمریکا است یعنی رسماً وارد جنگ اقتصادی شده ایم.
کد خبر: ۹۰۱۶۴۲۶
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج از دیلم، دکتر افروغ در جمع بسیجیان دیلم گفت: در مقطعی ولی جامعه امر فرمودند : لا یحمل هذا العلم الا اهل البصر و الصبر در حوزه بصیرت افزایی گام هایی برداشتیم اما در حوزه صبر کار نشد، جنبش بصیرت افزایی راه افتاد اما جنبش صبرافزایی فراموش شد.

وی اذعان داشت: امروز باید برای رسیدن به قلل رفیع عالم صبر نیاز داریم در این راستا صدها نفر از اندیشمندان غرب می گویند ما در عصر امام خمینی (ره) زندگی می کنیم، امروز تعیین کننده استراتژیک و راهبردهای کلان موجود در عالم آن چیزی است که از لسان مبارک رهبر انقلاب اسلامی صادر می شود.

این کارشناس سیاسی افزود: در تدوین قدرت های نظم نوین جهانی آمریکا ابر قدرت نیست و به اعتراف خودشان ایران هم جزو چند کشور ابر قدرت بشمار می رود، امروز در جنگ ادارکی به ما القا می کنند که مملکت دچار چالش شده در حالیکه رهبر انقلاب فرمودند: مسئله لا ینحل و غیر قابل رفع نداریم.

وی با اشاره به مسئله اقتصادی و آسیب های داخلی در این حوزه تاکید کرد: همچانکه روزی برای رضای خدا پای در جبهه ها گذاشتیم امروز هم در جهاد اقتصادی بایستیم و به پشتوانه قدرت الهی در عرصه فرهنگی و اقتصادی در مصاف با دشمن بجنگیم.

او تصریح نمود: سه رویکردی جدی در عرصه اجتماعی برای ما ایجاد کرده اند : ندیدن پیشرفت ها، بزرگنمایی ضعف ها و ایجاد توقع های کاذب.

دکتر افروغ در بخشی دیگر نیز خاطرنشان نمود: حق نداریم در جایگاه قانون اساسی بر علیه یکی از اصول حقه قانون اساسی بتازیم، امروز سپاه چشم و چراغ ملت است، مسیر سپاه در همه حوادث و تحولات صحیح و منطبق بر ارزشها و آرمانها بوده است.

در پایان این مراسم از مربیان عقیدتی سیاسی و مسئولین مسیجی تجلیل بعمل آمد.

انتهای خبر/

ارسال نظرات