خبرهای داغ:
استاد حوزه علمیه تهران در "همایش یاد مطهر" در قاین :

گفتمان برتر دنیا دست ملت ما است/ خواهان صدور تفکر انسان محوری در دنیا هستیم

استاد حوزه علمیه تهران گفت: ما می خواهیم به دنیای غرب هم هویت بدهیم اما ایدئولوژی و تفکر یهودیها این است که می خواهیم تفکر انسان محوری به دنیا صادر شود و حال این که تفکر آنها یک تفکر شیطانی است .
کد خبر: ۹۰۱۴۶۳۷
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام سید حسین موسوی از اساتید حوزه های علمیه   تهران در همایش یاد مطهر که  در محل حسینیه ثارالله سپاه ناحیه قاین برگزار شد اظهارکرد: مقام معظم رهبری در دوسال گذشته  از کلید واژه های بسیاری استفاده کردند و یکی از این کلید واژه ها این بود که انقلابی بمانید و یکی از عناصر هویت انقلابی مردم گرایی است.

وی بابیان این که انقلابی ها ویژگی های خاصی دارند گفت: یکی از ویژگی هایشان این است که دین و دنیای مردم برایشان مهم است.

این استاد دانشگاه و حوزه علمیه ادامه داد: اهل بیت ما با دستان خود به مردم خدمت می کردند و یکی از ویژگی های انسان های تربیت یافته مکتب اهل بیت و انقلابی این است که نسبت به مردم و دنیای مردم دغدغه دارند.

وی گفت: یکی از اصلی ترین مبانی انقلاب اسلامی مردم گرایی است و اگر می خواهیم که فرج تحقق یابد باید به این موضوع توجه ویژه داشت.

حجت الاسلام موسوی گفت:انسان های بزرگ دین و دنیای دیگران برایشان مهم است. یکی از راههای میان بر رسیدن به خدا خدمت به خلق است.

حجت الاسلام موسوی در ادامه سخنان خود بیان داشت: جنگ امروز جنگ ایدئولوژی هاست و دو تفکر اعلام کرده اند که برای دنیا برنامه دارند .یکی تفکر اسلام است که  به فرموده حضرت امام خمینی(ره)می خواهد انقلاب را به تمام دنیا صادر کند.

وی گفت: امام حرف از جنگ برای رفع فتنه از کل عالم زد اما تفکر یهودیهای صهیونیست این است که می خواهیم انسان محوری را در دنیا پیاده کنیم .

حجت السلام موسوی بیان داشت: امام خمینی(ره) به مردم و شهدا هویت دادند و حرف امام این است که ما می خواهیم به دنیای غرب هم هویت بدهیم اما  ایدئولوژی و تفکر یهودیها این است که می خواهیم تفکر انسان محوری به دنیا صادر شود و حال این که تفکر آنها یک تفکر شیطانی است .

استاد حوزه های علمیه تهران گفت: آزادی حقیقی در مکتب اسلام است و سیره رهبری مبنایش انقلابی گری است و گفتمان برتر و ایدئولوژی برتری داریم.

وی با بیان این که این دو ایدئولوژی 40 سال است که بایکدیگر درگیر هستند گفت:تهاجم های فراوانی بر علیه ایران در دوران جنگ تحمیلی و تهاجم فرهنگی و تحریم ها داشته ایم اما به معنای حقیقی ما به آنان تهاجم کرده ایم.

 حجت الاسلام موسوی با اشاره به سخنان رهبری گفت: امروز مکتب انسان ساز تشیع به اوج اقتدار خود رسیده است و رهبری فرموده اند که 40 سالگی انقلاب اسلامی به معنای پیری انقلاب نیست بلکه به معنای پختگی انقلاب است و ما پخته شده ایم.

وی ادامه داد همان طور که امام خمینی(ره) فرموده اند ما می خواهیم به دنیای غرب هم هویت بدهیم و انقلاب اسلامی ایران با تربیت جوانان و شهدایی همچون شهید حججی به جهان شناخته شد و دشمن هم خوب همه این ها را شناخته است و به دنبال این است که هویت جوانان مارا بگیرد درحالی که گفتمان برتر در دست ما است و ما مهدی یاور می خواهیم و اگر این گفتمان را بفهمیم و خودمان هویت پیدا کنیم به جامعه هم هویت می دهیم .

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: به دلیل تفکر انقلابی که داریم جزء 8 کشور برتر دنیا به  لحاظ انرژی هسته ای و ،به دلیل تفکر انقلابی کشوری هستیم که امروزه موشک بالستیک با دونوع سوخت تولید می کنیم.

 وی  تصریح کرد: نداشتن تفکر انقلابی برابر با بی عرضگی است .

حجت الاسلام موسوی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: نظام سلطه چه بخواهد و چه نخواهد حضرت آقا جهان را به ست ظهور می برند و شرایط هم سخت و مسئله این است که دشمن به دنبال بی هویت کردن فرزندان ماست وما باید تلاش کنیم که فرزندان ما هویت پیدا کنند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها