خبرهای داغ:

مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه بهبهان

طی مراسمی از زحمات مربیان و هادیان سیاسی برتر ناحیه مقاومت بسیج بهبهان تجلیل بعمل آمد.
کد خبر: ۹۰۱۴۴۲۳
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۳

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهبهان، عصر روز یکشنبه ۹۷/۰۲/۱۶ به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و تبیین اندیشه های فیلسوف شهید استاد مرتضی مطهری(ره)، مراسمی تحت عنوان "گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی"در سالن آمفی تئاتر ناحیه مقاومت بسیج بهبهان با حضور پاسداران، فرماندهان، مسئولین، مربیان و هادیان سیاسی برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم پس از تلاوت قرآن کریم، همه حضار به احترام سرود جمهوری اسلامی ایران قیام کردند و پس از آن پخش کلیپ انجام شد.
در ادامه حجت السلام والمسلمین روزپیکر-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بهبهان- ضمن خوش آمدگویی به حضار، اعیاد شعبانیه را تبریک گفته و آغاز سخنان خود را حول محور علت غیبت و حکومت امام زمان(عج) بیان کردند.
ایشان از جوانانی که با وجود شبه سازی بیگانگان همچنان پا در رکاب امام زمان(عج) جشن میلاد اعیاد شعبانیه را به خوبی هر چه تمام تر برگزار کردند، قدردانی کرده و اظهار خرسندی نمودند.
وی با اشاره به روایتی از حضرت رسول خدا(ص) گفت: حضرت در بین یاران خود اظهار دلتنگی می کنند، برای یاران و کسانی که امام زمان(عج) را نمی بینند ولی همچنان با ایشانند و ایشان را دوست دارند.
حاج آقا روزپیکر نالایقی مردم را دلیل غایب کردن امام زمان(عج) از نظرها عنوان کرد و گفت: تا زمانی که مردم به آن درجه از لیاقت و درک نسبت به امام زمان(عج) نرسند، ایشان در غیبت به سر برده و خداوند خود نگهبان و حافظ اوست.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهبهان با اظهار تاسف و انتقاد نسبت به شبهه سازی شبکه های غیر دینی و ضد شیعی که سعی در رخنه سازی در اعتقادات مردم و جوانان نسبت به امام زمان(عج) را دارند، در پاسخ به شبهه ای که وقتی امام زمان(عج) ظهور کنند جنگ و خونریزی در دنیا برپا می شود، گفت: امام زمان(عج) کانون رحمت و امام مهربانی هستند؛ روایتی از امام
صادق علیه السلام وجود دارد که در این روایت حضرت می فرمایند: من آرزو دارم در زمان ظهور باشم و نوکری امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف را بکنم.
حجت الاسلام روزپیکر خاطر نشان کردند: امام زمان(عج) دو چهره دارند یک چهره در برخورد با ظالمان و چهره دیگر برخورد با مظلومین و توده مردم است.
وی در ادامه افزود: روایتی از امیرالمومنین علی علیه السلام وجود دارد که وقتی امام زمان(عج) ظهور کنند تمام بردگان زمین آزاد و تمام قرضها ادا می شود و دیه ی تمام کسانی ک در رکاب امام زمان شهید می شوند داده می شود و به خانواده هایشان هم به طور کامل رسیدگی می شود و نیز تمام کینه ها از بین می رود حتی حیوانات وحشی هم رام می شوند.
ایشان در پایان این بحث خاطر نشان کردند که ما همچنین امامی را باید به جوانان معرفی کنیم، ما آرزومند همچنین جامعه ای هستیم؛ اینقدر امام زمان(عج) برای مردم کار می کنند که چهره ایشان در زمان ظهور گندمگون می باشد.
وی در ادامه این مراسم در خصوص مسئولیت پذیری امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و کارگزارن ایشان سخن به میان آورده و در همین راستا به مسئولین و رجال سیاسی که از زیر بار مسئولیت شانه خالی می کنند و نیز از دولت کنونی انتقاد شدیدی کرده و اظهار نارضایتی داشتند.
حجت الاسلام والمسلمین روزپیکر در خاتمه سخنان خود، از اقدامات دولت در مسئله ناکامی برجام اظهار تاسف شدید کردند و از این قبیل اقدامات دولت انتقاد کردند.
پس از سخنرانی مسئول محترم دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهبهان، در بخش پایانی مراسم از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی نمونه حوزه نمایندگی با اهدا لوح تقدیر و هدیه قدردانی به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها