خبرهای داغ:
امام جمعه فامنین:

علم با نگاه اسلامی را باید در آموزه‌های دینی و اسلامی یافت

امام جمعه فامنین با بیان اینکه علم‌های مختلفی در ادیان‌ متعدد وجود دارد اما علمی که با انسان ارج نهاده و مقام بشر را ارتقاء می‌بخشد علم اسلامی است، گفت: علم با نگاه اسلامی را باید در آموزه‌های دینی و اسلامی یافت.
کد خبر: ۹۰۱۴۲۶۱
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶

علم با نگاه اسلامی را باید در آموزه‌های دینی و اسلامی یافتبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام رضا مصباح در مراسم گرامیداشت سالگرد علامه متفکر استاد شهید مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج در جمع کارکنان، مدیران و فرماندهان تیپ 32 انصارالحسین(ع) اظهار داشت: هرکلام و قاعده‌ای علم نیست.

وی با بیان اینکه علم‌های مختلفی در ادیان‌ متعدد وجود دارد اما علمی که با انسان ارج نهاده و مقام بشر را ارتقاء می‌بخشد علم اسلامی است، افزود: علم با نگاه اسلامی را باید در آموزه‌های دینی و اسلامی یافت.

امام جمعه فامنین با اشاره به حدیثی از ائمه(ع) تصریح کرد: علمی که خداشناسی در آن نباشد و اشاره‌ای به خودشناسی نکرده باشد علم نیست.

وی ادامه داد: عامل موفقیت و مشهوریت شهید مطهری دقت در طهارت و تزکیه نفس، مردمی بودن، خودسازی و تهذیب، ولایت یاور و ولایت باور بودن ایشان بود.

سرهنگ خلیل رضائیان مسئول تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی تیپ 32 انصارالحسین(ع) نیز در ادامه به ارائه گزارش عملکرد این معاونت در سال 1396و کسب رتبه برتر در سپاه انصارالحسین(ع) اشاره کرد.

همچنین سرهنگ محمد جنتی جانشین فرماندهی تیپ 32 انصارالحسین(ع) از فعالیت‌های حوزه نمایندگی در سال 96 در زمینه‌های اعتقادی، اخلاقی، سیاسی، اجرای کلاس‌های نور مبین و اعزام پرسنل به دوره‌های تداوم عقیدتی تقدیر و تشکر کرد.

حجت‌الاسلام مسیح اله عبدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ 32 انصارالحسین(ع) نیز به بیان مواضع و دیدگاه‌های حوزه نمایندگی درسال جاری پرداخت و سه تکلیفی را که مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بر دوش کارکنان نمایندگی نهاده شده است را تبیین و تشریح کرد.

در پایان برنامه از فعالان عقیدتی، مربیان و متربیان نمونه تقدیر و تشکر به‌عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات