خبرهای داغ:
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری:

وظیفه عقیدتی سیاسی تقویت تقوا و بصیرت در بین اقشار است

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: سپاه پاسداران از ابتدای شکل‌گیری تاکنون در مسیر انقلاب باقی مانده است که دلیل انقلابی و اسلامی ماندن آن وجود مجموعه عقیدتی سیاسی در آن است چراکه وظیفه عقیدتی سیاسی تقویت تقوا و بصیرت در بین اقشار است.
کد خبر: ۹۰۱۴۲۳۰
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵

وظیفه عقیدتی سیاسی تقویت تقوا و بصیرت در بین اقشار استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همایش حکمت مطهر و تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی با حضور آیت الله موسوی اصفهانی نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری و رئیس حوزه‌های علمیه استان در سپاه ناحیه همدان برگزار شد.

آیت الله سیدمصطفی موسوی اصفهانی در جمع پاسداران، سربازان و مربیان عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج همدان ضمن تبریک فرا رسیدن هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج گفت: علما حصون اسلام هستند و اگر بخواهیم اسلام حفظ شود باید عالم داشته باشیم که این امر با تقویت حوزه‌های علمیه میسر خواهد شد.

وی افزود: ماه رجب، شعبان و رمضان بهار تقویت تقوا است و منظور از تقوا یعنی خود نگهداری یعنی در همه جا خدا را حاضر و ناظر بدانیم چراکه بی تقوایی باعث انحطاط انسان است.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: سپاه پاسداران از ابتدای شکل‌گیری تاکنون در مسیر انقلاب باقی مانده است که دلیل انقلابی و اسلامی ماندن آن وجود مجموعه عقیدتی سیاسی در آن است.

وی خاطرنشان کرد: وظیفه عقیدتی سیاسی تقویت تقوا و بصیرت در بین اقشار است.

در پایان این مراسم از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی برگزیده در سپاه و بسیج همدان تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات