خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

فرهنگیان باید در راستای ترویج اندیشه‌های شهید مطهری تلاش کنند

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: الگوی جامعه فرهنگیان ما شهید مطهری است و باید اندیشه‌های ناب این شهید بزرگوار توسط معلمین ما در آموزش و پرورش رواج پیدا کند و عملی شود.
کد خبر: ۹۰۱۴۲۴۸
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰

فرهنگیان باید در راستای ترویج اندیشه‌های شهید مطهری تلاش کنندسرهنگ مرتضی سیاهوشی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با تبریک هفته معلم و بسیج فرهنگیان اظهار داشت: وظیفه اصلی و خطیر معلم آماده کردن زمینه ظهور یعنی تربیت نسل و تربیت سرباز و تربیت جوان هم تراز نظام مهدوی است.

وی افزود: اگر متناسب با شرایط امروز کاری انجام شود و معلم نسبت به وظیفه‌اش اقدام مقتضی را ارائه کند، همه کسانی که از هرکدام از مواهب جامعه برخوردار هستند، خود را مدیون معلم می‌دانند و این برای معلم احساس شرف،کرامت و حرمت به وجود می‌آورد، پس این بهترین راه حفظ شأن و منزلت معلم است.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ابراز داشت: همه وظیفه قدردانی از معلم دارند و این قدردانی همیشگی بوده و در همه ایام لازم است، اما اینکه روز شهادت علامه شهید مرتضی مطهری به‌نام روز معلم نامگذاری شده نیز بسیار مناسب است و هم دارای پیام‌های گوناگونی است.

وی ادامه داد: یکی از این پیام‌ها آن است که الگوی جامعه فرهنگیان ما شهید مطهری است و باید اندیشه‌های ناب این شهید بزرگوار توسط معلمین ما در آموزش و پرورش رواج پیدا کند و عملی شود.

سیاهوشی تصریح کرد: ما در بسیج فرهنگیان دو وظیفه داریم، یکی اینکه وظیفه عمومی ما است که باید شأن و کرامت معلم را حفظ کنیم و دیگر اینکه در بسیج رسالت و مأموریت پاسداری از ارزش‌ها و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را برعهده داریم و یکی از این دستاوردها و ارزش‌های مهم، معلم و تعلیم و تربیت است که باید از آن صیانت شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار