خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه هنوز بسیاری از ابعاد شخصیتی این شهید بزرگوار برای جامعه ما ناشناخته باقی مانده و بسیاری از کتب این شهید هنوز در جامعه خوانده نشده است، گفت: همه ما باید ادامه‌دهنده راه این شهید باشیم.
کد خبر: ۹۰۱۴۳۲۵
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۸

هنوز بسیاری از ابعاد شخصیتی شهید مطهری برای جامعه ناشناخته استبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت‌الاسلام الله کرم شیرزدای در همایش عقیدتی، سیاسی سپاه  ناحیه ملایر با  گرامیداشت اعیاد شعبانیه و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج اظهار داشت: مجموعه حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه ملایر در سال گذشته اقدامات خوبی در مباحث اعتقادی بسیجیان و تقویت آن انجام داده است.

وی افزود: کسب رتبه برتر روابط عمومی ناحیه در بین روابط عمومی‌های سپاه استان،  نظارت دقیق بر حوزه، کسب موفقیت و انجام اقدامات خوب در حوزه سیاسی و عقیدتی و... از موفقیت‌های این حوزه در سال گذشته بوده است که امید است در سال جاری نیز در باب حوزه سیاسی موفقیت‌های بیشتری را شاهد باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر افزود: برگزاری 900 جلسه روشنگری و بصیرت‌افزایی با همت هادیان سیاسی در سطح شهرستان و... از دیگر اقدامات صورت گرفته در این حوزه است.

وی با بیان اینکه توجه به  نماز اول وقت باید در صدر کارها باشد، گفت: ارتش و سپاه در انقلاب اسلامی با سایر ارتش‌های جهان متفاوت است و آنچه سپاه و ارتش ما را از سایر ارتش‌های دنیا متمایز کرده سلاح ایمان به خدا است.

شیرزادی با اشاره به فضایل اخلاقی شهدا و رمز شهادت آنها گفت: توجه به نماز اول وقت، خواندن دعای توسل، زیارت عاشورا ، توسل به ائمه(ع) و... باعث شد تا شهدای ما به خدا برسند.

وی ضمن گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم و با بیان اینکه شهید مدافع حرم «حاج حسین همدانی» فضایل اخلاقی بی‌شماری داشت، ادامه داد: اگر شهدایی همانند شهید «همدانی» در این راه قدم می‌گذارند و می‌گویند اگر قطعه قطعه شویم دست از ایمان بر نمی‌داریم، به خاطر توسلات، دعاها و تقوا و ایمان بالایی است که در این شهدا وجود داشته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر همچنین با اشاره به شخصیت شهید مطهری تصریح کرد: هرگز نماز شب ایشان ترک نمی‌شد و از همه وقت خود بهترین استفاده را برای خدمت به مردم و کسب رضایت خدوند داشت.

وی با  بیان اینکه هنوز بسیاری از ابعاد شخصیتی این شهید بزرگوار برای جامعه ما ناشناخته باقی مانده و بسیاری از کتب این شهید هنوز در جامعه خوانده نشده است، خاطرنشان کرد: همه ما باید ادامه‌دهنده راه این شهید باشیم.

در پایان این مراسم از هادیان سیاسی نمونه سپاه ناحیه ملایر تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات