خبرهای داغ:

مراسم تجلیل از معلمین نمونه شهرستان شاهرود

در هفته گرامیداشت مقام معلم شاهرود، مراسم تجلیل از معلمین نمونه شهرستانی و استانی شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۳۹۶۹
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ آئین تجلیل از پنج نفر از معلمان نمونه شهرستانی و دو نفر از معلمین نمونه استانی، شاهرود با حضور مدیران سه دوره تحصیلی، نماینده دبیران و مسئولین نهاد‌های کشوری، لشکری و نظامی، امام جمعه و جمعی از میهمانان و مدعوین در سالن آمفی تئاتر کانونن ملی شهید بهشتی شاهرود برگزار شد.
حمید باباخانی رئیس آموزش و پرورش شاهرود ضمن خیر مقدم به مدعوین، با ارائه گزارشی کوتاه از توفیقات و دستاورد‌های مجموعه مدیریت آموزش و پرورش شاهرود موفقیت‌های بدست آمده را نشانه حرکت رو به رشد این مجموعه دانسته که تنها با همت و تعهد و مسئولیت پذیری قابل تقدیر کلیه همکاران فرهنگی این شهرستان امکان پذیر شده است و اظهار امیدواری کردند این حرکت شایسته روند رو به رشد خود را ادامه دهد.
وی افزود: در رشته‌های ورزشی از ۱۹ مدال کسب شده کشوری توسط استان ۱۷ مدال توسط ورزشکاران دانش آموز شاهرودی کسب شده است، برگزاری جشن عبادت متمرکز با حضور ۱۲۰۰ نفر از دانش آموزان ابتدایی پایه سوم، قبولی بیش از ۳۰ نفر از دانش آموزان در رشته‌های پزشکی، دندان پزشکی و داروسازی و رشد بیش از ۴۷ درصدی رتبه‌های زیر ۱۰۰۰ در شاهرود و برخورداری از بیشترین میزان مراکز پیش دبستانی در استان نیز از جمله این موارد می‌باشد.
حجت الاسلام و المسلمین امینی امام جمعه شاهرود نیز ضمن تقدیر از زحمات معلمین، جایگاه والای فرهنگیان را در جامعه یادآورشدند و برای ایشان آرزوی موفقیت کردند.
سرود دانش آموزی، اجرای موسیقی سنتی و اهداء جوایز و لوح تقدیر معلمان نمونه شهرستانی و استانی از جمله برنامه‌های اجراشده در این مراسم بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها