خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود:

هیات علمی موتور پیشران در دانشگاه

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود گفت: دانشگاه جایگاه مهم علمی، فرهنگی و معنوی در سطح شهر دارد و باید برای پیشبرد بهتر اهداف از نیروی انسانی متخصص بهره‌مند شد.
کد خبر: ۹۰۱۳۵۹۰
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، احمدی شهردار شاهرود و تیم همراه وی با حضور در دفتر ریاست دانشگاه با دکتر فاتح دیدار و گفتگو کردند.
محمد مهدی فاتح در ابتدای این دیدار صمیمی ضمن خیر مقدم، در خصوص تحولات اخیر در شهر ابراز خرسندی نمود و به معرفی دانشگاه به لحاظ تعداد پردیس، هیات علمی، کارمندان و دانشجویان پرداخت و گفت: دانشگاه جایگاه مهم علمی، فرهنگی و معنوی در سطح شهر دارد و باید برای پیشبرد بهتر اهداف از نیروی انسانی متخصص بهره‌مند شد.
دکتر فاتح با اشاره به نقش و جایگاه ملی و بین المللی دانشگاه، به بیان موفقیت‌های و پتانسیل‌های موجود در دانشگاه تاکید نمود و ضمن بیان توضیحاتی در خصوص فعالیت‌های پژوهشی، تجهیزات آزمایشگاهی و درآمد‌های دانشگاه خاطر نشان کرد: درآمد‌های اختصاصی دانشگاه سبب فعالیت‌های بیشتر در دانشگاه می‌گردد.
رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود همچنین به سرمایه گذاری در عرصه تحقیقات و رشد شاخص‌ها پرداخت و افزود: دانشگاه به دنبال اولویت‌های تحقیقاتی عملیاتی و کاربردی برای رفع معضلات و مشکلات جامعه و صنعت است.
اهمیت عملیاتی بودن کار پژوهشی
احمدی شهردار شاهرود نیز ضمن تقدیر و تشکر در خصوص همکاری و مشاوره با دانشگاه‌هایی معتبر، چون دانشگاه صنعتی شاهرود ابراز خرسندی نمود و گفت: بخش معماری، آزمایشگاه‌ها و فضای سبز به عنوان بخش اصلی در دانشگاه است که می‌تواند با شهرداری مراوده داشته باشد و اگر نتیجه تحقیقات و پژوهشها، عملگرا و عملیاتی باشد با کمال میل استقبال خواهیم کرد.
وی الگوبرداری از شهر‌های زیبای جهان و کشور را از جمله اهداف اصلی شهرداری عنوان نمود و تاکید کرد: در بحث معماری باید به زیباسازی شهر توجه ویژه‌ای داشته باشیم. وی دلیل توجه ویژه به مقوله زیباسازی را تاثیر قابل توجه آن بر افکار و رفتار عمومی مردم عنوان نمود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها