خبرهای داغ:
پیام تبریک مسئول بسیج فرهنگیان خراسان جنوبی به مناسبت هفته معلم:

کلید سعادت ها و شقاوت ها دست معلمین است

هر چقدر شغل عظیم باشد مسئولیت به همان مقدار بزرگ است. معلم امانتداری است که انسان امانت اوست. همه سعادت ها وشقاوتها انگیزه اش از مدرسه و کلیدش دست معلمین است.
کد خبر: ۹۰۱۳۲۹۶
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، پیام تبریک مسئول بسیج فرهنگیان خراسان جنوبی به مناسبت هفته معلم بدین شرح است:

 

 به نام یگانه خالق هستی

 مقام معلم مقام والایی است، مقامی است که خدای تبارک وتعالی آن را ستوده است. نقش معلم در جامعه نقش انبیاء است و انبیاء معلم بشر هستند.

 دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت آیت الله استاد مطهری(ره) این معلم نمونه و اسوه تقوی به عنوان"روز معلم" نامگذاری شده است تا همواره و همه ساله ضمن بزرگداشت خاطره آن رادمرد بزرگ و فیلسوف بلند آوازه از زحمات بی شائبه و ایثارگرانه طبقه عظیم معلمان که وظیفه ی سنگین "آموزش وپرورش کودکان، نوجوانان وجوانان " این مرز و بوم را به عهده دارند قدردانی شود.

 شغل معلمی یک حرکت والای آموزشی است از انبیاء تا اولیاء از فلاسفه تا علماء و تا معلمانی که امروزه در جامعه فعال وکوشا هستند چرا که درعالم هیچ موجودی به پایه انسان نمی رسد و هیچ شغلی به پایه انسان سازی نمی رسد. پس شغل معلمی بسیار بزرگ و شریف است.

 هر چقدر شغل عظیم باشد مسئولیت به همان مقدار بزرگ است. معلم امانتداری است که انسان امانت اوست. همه سعادت ها وشقاوتها انگیزه اش از مدرسه است و کلیدش دست معلمین است. از اینکه معلمین دلسوز این رسالت عظیم انسان سازی و هدایتگری راعهده دار هستند بر خود می بالیم و به پاس زحمات آنان تشکر و قدر دانی می کنیم.

 

حسین حاجی زاده

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان خراسان جنوبی

ارسال نظرات
پر بیننده ها