خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان خبر داد

ترویج اندیشه اسلامی و تفکر انقلابی نیاز امروز جامعه

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان گفت: نیاز امروز جامعه ترویج اندیشه اسلامی و تفکر انقلابی است چراکه دشمن در صدد ضربه زدن به اندیشه‌های انقلاب اسلامی و از بین بردن تفکر انقلابی در بین مردم است.
کد خبر: ۹۰۱۳۱۷۸
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲

ترویج اندیشه اسلامی و تفکر انقلابی نیاز امروز جامعهحجت‌الاسلام حسن‌یار عبادی‌امجد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در تویسرکان ضمن تبریک هفته عقیدتی به جهادگران این عرصه با اشاره به شخصیت شهید مطهری اظهار داشت: داشتن دغدغه برای اسلام اصیل و اجرای احکام اسلامی در سطح جامعه و زمان شناسی از ویژگی‌های بارز این شهید بود.

وی افزود: برای آشنایی جامعه با این شهید والامقام و تبیین اندیشه‌های ایشان در جامعه باید تلخیص کتب شهید مطهری به صورت کتابچه و در دسترس همگان قرار گیرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان تصریح کرد: آنگونه که شایسته است به ابعاد شخصیتی این شهید بزرگ پرداخته نشده است.

وی ادامه داد: نیاز امروز جامعه ترویج اندیشه اسلامی و تفکر انقلابی است چراکه دشمن در صدد ضربه زدن به اندیشه‌های انقلاب اسلامی و از بین بردن تفکر انقلابی در بین مردم است.

عبادی‌امجد با تأکید بر نهادینه کردن ندیشه اسلامی و تفکر انقلابی در جامعه یادآور شد: این مهم تلاش مسئولان را می‌طلبد و توجه به نیاز مردم و رفع مشکلات در جامعه و تبیین اندیشه‌های اسلامی که مسئولین اگر انقلابی عمل کنند مردم کم نمی‌گذارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات