خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی ناحیه همدان خبر داد

فعالیت 70 مربی عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه همدان

مسئول عقیدتی سیاسی ناحیه همدان با اشاره به فعالیت 70 نفر مربی عقیدتی سیاسی در سطح سپاه ناحیه و حوزه‌های مقاومت گفت: بیشتر برنامه‌های اجرایی عقیدتی حول محور آموزش‌های طولی و عرضی عقیدتی سیاسی پاسداران، سربازان و بسیجیان است.
کد خبر: ۹۰۱۳۲۸۷
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳

فعالیت 70 مربی عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه همدانعلی‌اشرف اردلان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی با اشاره به علت نامگذاری این هفته اظهار داشت: این نامگذاری بنابر بزرگی شخصیت و عظمت استاد شهید مطهری است چراکه ایشان بزرگ معلم اعتقاد و عقیده بودند.

وی با اشاره به برگزاری 30 عنوان برنامه طی هفته عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه همدان افزود: این برنامه‌ها در سپاه ناحیه و حوه های بسیج طی این هفته برگزار می‌شود.

 مسئول عقیدتی سیاسی ناحیه همدان ابراز داشت: از مهترین این برنامه‌ها برگزاری نشست‌های حکمت مطهر، تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی برگزیده در سپاه و بسیج و برگزاری مسابقات ورزشی و دیدار خانواده شهدا است.

وی با اشاره به فعالیت 70 نفر مربی عقیدتی سیاسی در سطح سپاه ناحیه و حوزه‌های مقاومت گفت: بیشتر برنامه‌های اجرایی عقیدتی حول محور آموزش‌های طولی و عرضی عقیدتی سیاسی پاسداران، سربازان و بسیجیان است.

اردلان تصریح کرد: مربیان عقیدتی سیاسی عامل رشد وتعمیق معنویت و بصیرت در سپاه هستند و با روشنگری جوانان را به سوی رستگاری سوق می‌دهند.

وی با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان«حمایت از کالای ایرانی» عنوان کرد: برنامه‌های این حوزه در تحقق شعار سال  آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی به افراد که «حمایت از کالای ایرانی» چه برکاتی برای کشور و ملت دارد و همچنین تلاش برای اینکه تمام مایحتاج خود را از کالای های تولید داخلی تهیه کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات