خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت معصومه(س) خواهران صالح آباد عنوان کرد
فرمانده حوزه حضرت معصومه(س) صالح‌آباد با بیان اینکه شهید مطهری آموزگاری واقعی در گفتار، رفتار و سبک زندگی است، گفت: ما باید راه این استاد شهید که نماد هویت اسلامی ایرانی است را الگوی خود قرار دهیم.
کد خبر: ۹۰۱۲۸۸۹
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵

شهید مطهری نماد هویت اسلامی ایرانیمریم طلایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار داشت: امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، شهید مطهری را آموزگاری واقعی در گفتار، رفتار و سبک زندگی خواندند و می فرمایند «اینکه روزمعلم را در سالگرد شهادت شهید مطهری قرار دادند، یک معنای نمادین و پرمغز و پرمضمونی دارد، چون حقاً و انصافاً مرحوم شهید مطهری یک انسان بزرگ و برجسته بود. زندگی ایشان تلاش مخلصانه، مؤمنانه و عالمانه همراه با احساس درد، همراه با یک بصیرت کامل در میدان علم، معرفت و فرهنگ بود.»

وی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری و بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی گفت: دوازدهم اردیبهشت ماه، مصادف با ولادت حضرت ولی عصر(عج) منجی عالم بشریت و سی و نهمین سالگرد شهادت علامه مرتضی مطهری، فرصتی برای ترویج اندیشه اسلامی است.

فرمانده حوزه حضرت معصومه(س) صالح‌آباد در تشریح برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی بیان داشت: در این هفته برنامه‌هایی را پیش‌بینی کرده‌ایم که از آن جمله می‌توان به دیدار با امام جمعه شهر صالح آباد، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری نشست‌های روشنگری، بصیرت‌افزایی و تربیت و تعالی و همچنین برگزاری اردوی زیارتی قم و جمکران اشاره کرد.

وی برپایی نمایشگاه کتاب از آثار شهید مطهری را از دیگر برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی اعلام کرد و بیان داشت: امام خامنه ای (مدظله العالی) می‌فرمایند «دشمنان بشر، کشور و اسلام، شهید مطهری را از ما گرفتند اما کتاب‌های آن بزرگوار پرورش دهنده ذهن و هدایت کننده به سوی معارف اسلامی است و باید از این آثار ارزشمند حداکثر استفاده را کرد».

طلایی ادامه داد: برگزاری نشست‌های علمی و تبیین اندیشه، سیره و شخصیت شهید مطهری، پیاده‌روی و قرائت زیارت عاشورا در جوار قبور مطهر شهدای گمنام شهر صالح آباد، برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب، اجرای مراسم زنگ سپاس معلم در مدارس، حضور بسیجیان در نماز پرشکوه جمعه و عطرافشانی مزار مطهر شهدا از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی یادآور شد: برگزاری محافل انسی با قرآن و ختم صلوات به یاد شهید مطهری، مسابقات فرهنگی و ورزشی، برگزاری جلسات حلقه‌های صالحین با موضوع سیره و سبک زندگی شهید مطهری از سایر برنامه‌های این حوزه در این هفته است.

فرمانده حوزه حضرت معصومه(س) صالح‌آباد عنوان کرد: ما باید راه این استاد شهید که نماد هویت اسلامی ایرانی است را الگوی خود قرار دهیم و امیدواریم با اجرای این برنامه ها بتوانیم یاد استاد بزرگ و افکار و اندیشه های ایشان را گرامی بداریم و قدمی در راه اعتلای اسلام و منویات امام خامنه ای (مدظله العالی) برداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات