خبرهای داغ:
امام جمعه همدان:

دولت و ملت باید به توانمندی‌های داخل اتکا کنند

امام جمعه همدان گفت: دولت و ملت باید به توانمندی‌های داخل اتکا کنند و باید کالا و صنعت و دسترنج کارگران داخل را پاس بداریم و مشوق تولیدکننده و سرمایه‌گذار داخلی باشیم.
کد خبر: ۹۰۱۲۹۸۱
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸

دولت و ملت باید به توانمندی‌های داخل اتکا کنندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه محمدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه همدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: امروز دشمن شبهه‌افکنی می‌کند و در دل‌ها تردید می‌افکند که اگر این شبهات را برطرف نکنیم ممکن است کسانی در دوران غیبت دچار تزلزل شوند.

وی با بیان اینکه آن گونه که شایسته است در مورد مسئله مهدویت و غیبت برای آگاهی مردم تلاش نشده است، افزود: خداوند در حق ما منت گذارده که بر در خانه اهل بیت(ع) روزی می‌خوریم لذا باید شکرگزار این نعمت الهی باشیم.

وی با بیان اینکه شیعه نباید جزو عوام باشد، گفت: امروز هر کس هر مطلبی می‌داند باید در اختیار دیگران بگذارد، امروز باید چنان در مسائل مهدویت دارای معرفت باشیم که دشمن نتواند نفوذ کند.

امام جمعه همدان با گرامیداشت هفته سربازان گمنام گفت: فعالیت‌های این سربازان دین و وطن را نمی‌شود دقیق تشریح کرد اما اثر آن واضح است.

وی با اشاره به اینکه هر جا که داعش خواست توطئه و یا جنایتی کند سربازان گمنام امام زمان(عج) توطئه آنان را خنثی کردند گفت: دولت و ملت باید همواره بر توتنمندی‌های خود تکیه کنند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه در فضای مجازی و تلگرام بارها به دین و مقدسات توهین شد و در اذهان شبه افکنی شد اظهار داشت: هدایت اغتشاشات سال گذشته از طریق تلگرام خط‌دهی شد.

وی با بیان اینکه بر اساس اخبار واصله قرار است اردیبهشت‌ ترامپ از برجام خارج شود، گفت: اگر چنین شود دولت و ملت باید به توانمندی‌های داخل اتکا کنند و باید کالا و صنعت و دسترنج کارگران داخل را پاس بداریم و مشوق تولیدکننده و سرمایه‌گذار داخلی باشیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات