فرمانده سپاه ناحیه نهاوند : دشمنان اذعان دارند با هدف قرار دادن سپاه و افزایش هجمه‌های دشمنی آنها با سپاه، می‌توانند قدرت را از ایران بگیرند، در حالی که قدرت سپاه و نیروهای نظامی ایران بازدارنده است.
کد خبر: ۹۰۱۵۲۵۴
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹

قدرت سپاه و نیروهای نظامی ایران بازدارنده استبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، جلسه صمیمی انس و مودت سربازان با فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در حسینیه این ناحیه برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در این مراسم عنوان کرد: ما بنا بر فرامین رهبر معظم انقلاب وظیفه داریم که محیط خدمت را برای شما سربازان خوشایند کنیم تا سربازان از قرار گرفتن در این محیط احساس لذت داشته و برای بر دوش گرفتن مسئولیت‌های مختلف در آینده آماده شوند.

سرهنگ کامران کریمی تصریح کرد: مرکز ثقل جمهوری اسلامی ایران، ولایت فقیه است و سربازان انقلاب مردم، نیروهای انقلابی، بسیج و سپاه پاسداران است.

وی ادامه داد: دشمنان اذعان دارند با هدف قرار دادن سپاه و افزایش هجمه‌های دشمنی آنها با سپاه، می‌توانند قدرت را از ایران بگیرند، در حالی که قدرت سپاه و نیروهای نظامی ایران بازدارنده است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند ابراز داشت: سپاه پاسداران و نیروهای انقلابی و مردم زمینه ظهور برای حضرت ولیعصر(عج) را فراهم می‌کنند و اگر در این زمینه‌ها کوتاهی کنیم ضرر بزرگی خواهیم کرد.

وی در پایان افزود: سربازان ما باید با الگو قرار دادن بزرگانی همچون شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و امنیت خود را در راه دفاع از اسلام و ولایت قرار دهند و پشت سر این شهدا حرکت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات