خبرهای داغ:
مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان خبر داد
مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان با بیان اینکه دوره‌های آموزش خانواده به‌صورت مستمر در استان و ادارات کمیته امداد استان همدان برگزار می‌شود، گفت: امسال جلسات آگاه‌سازی و آموزش خانواده برای بیش از ۱۱ هزار نفر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۱۰۰۴۴
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۱

برگزاری جلسات آگاه‌سازی و آموزش خانواده برای بیش از ۱۱ هزار نفر در همدانعلی‌اکبر مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان، با بیان اینکه آموزش باعث به وجود آوردن حس انعطاف‌پذیری و پویایی فکری می‌شود، اظهار داشت: به‌منظور رشد و ارتقاء سطح دانش مددجویان، دوره‌های آموزشی به‌صورت مستمر برای ۱۷ هزار و ۸۲۶ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان همدان در سال ۹۶ برگزارشده است.

وی افزود: مخاطبان دوره‌های آموزش خانواده را زنان سرپرست خانوار، دختران و پسران بازمانده از تحصیل، دختران و پسران در آستانه ازدواج، کودکان، دانش آموزان، طلاب، دانشجویان و مددجویان حوزه اشتغال و خودکفایی تشکیل می‌دهند.

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان ادامه داد: ۳۴۶ میلیون تومان برای دوره‌های آموزش خانواده در سال گذشته هزینه شده است.

وی گفت: برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد برای مددجویان شامل اردوهای آموزشی، تربیتی برون‌استانی و درون استانی، اردوهای زیارتی مشهد، قم، جمکران، راهیان نور و عتبات عالیات، دوره‌های آگاه‌سازی و آموزش خانواده، ارائه خدمات فرهنگی به دانش آموزان، دانشجویان و طلاب علوم دینی، ارائه خدمات فرهنگی به دانش آموزان و دانشجویان در کانون‌های فرهنگی و جلسات پیشگیری از اعتیاد است.

مرادی با اشاره به طرح فلاح (برگزاری هیئت مذهبی) که از جمله برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد است، افزود: این طرح با هدف تعمیق و ارتقا باورها، اعتقادات و رفتارهای دینی و برای حفظ و گسترش شأن و منزلت اجتماعی خانواده‌های تحت حمایت اجرا می‌شود و شامل موضوعات مناسبتی احکام، پاسخ به شبهات، مهدویت و آموزش تربیت فرزند صالح و باتقوا است.

وی با بیان اینکه دوره‌های آموزش خانواده به‌صورت مستمر در استان و ادارات کمیته امداد استان همدان برگزار می‌شود، گفت: امسال جلسات آگاه‌سازی و آموزش خانواده برای بیش از ۱۱ هزار نفر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات