خبرهای داغ:
معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه دولتمردان نباید اعتماد مجدد به کشورهای اروپایی کنند، گفت: کشورهای اروپایی با واسطه‌گری به دنبال تحقق اهداف آمریکا هستند.
کد خبر: ۹۰۱۵۸۰۸
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷

کشورهای اروپایی با واسطه‌گری به دنبال تحقق اهداف آمریکا هستند سیدرضا موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به اظهارات ترامپ رئیس جمهور آمریکا مبنی بر خروج از برجام اظهار داشت: آمریکا از ابتدا در برجام نبوده که حال بخواهد خارج شود.

وی با بیان اینکه هیچ‌گاه نباید به شیطان بزرگ اعتماد کرد، گفت: آمریکا هیچ‌گاه قابل اعتماد نبوده و رهبری در ابتدای مذاکرات بر این تاکید کردند، ضمن اینکه این مهم در طول 40 سال اخیر به اثبات رسیده است.

معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه آمریکا به واسطه برجام در صدد به زانو در آوردن جمهوری اسلامی ایران بود، ابراز داشت: با خروج آمریکا هیچ اتفاق خاصی نخواهد افتاد چراکه کشور ما دارای توانمندی و پتانسیل بسیار بالایی است و می‌توانیم به راحتی خود را باور و به نوعی خود را پوشش دهیم.

وی با بیان اینکه اگر دور تا دور کشور ایران را دیوار کشیده و با هیچ کشوری ارتباط نداشته باشیم برای ایران هیچ مشکلی پپیش نخواهد آمد، عنوان کرد: این در صورتی است که خود را باور کرده و در مسیری حرکت کنیم که از کالاها و ظرفیت‌های خود استفاده کنیم همچنان که رهبری نیز بر این موضوع تاکید داشته و نامگذاری شعار سال نشانگر این موضوع است.

موسوی با اشاره به اینکه دولتمردان نباید اعتماد مجدد به کشورهای اروپایی کنند، بیان کرد: کشورهای اروپایی با واسطه‌گری به دنبال تحقق اهداف آمریکا هستند.

وی تصریح کرد: همچنان که مقام عظمای ولایت فرمودند هیچ اطمینانی به این سه کشور اروپایی نیست و آنها تنها به دنبال واسطه‌گری هستند تا بازار گرمی کرده و آمریکا به اهداف مد نظر خود دست یابد.

معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان معطل ماندن کشور در طول 2.5 سال را بزرگ‌ترین خسارت برجام برشمرد و بیان کرد: تمام موضوعاتی که برای ما مشخص شده بود قبل از اینکه آنها بخواهند به تعهدات خود عمل کنند ما به تمام تعهدات خود عمل کردیم در صورتی که آنها تاکنون به هیچ یک از تعهدات خود پایبند نبوده و عمل نکردند.

وی ادامه داد: در شرایطی که ما به تمام تعهدات خود عمل کردیم این برای آمریکا بد جا افتاد به طوری که تصور کرد که عمل کردن به تعهدات از روی ترس است در صورتی که پای تعهد در میان بود.

موسوی با بیان اینکه آمریکا اقتدار نظامی و موشکی جمهوری اسلامی را هدف قرار داده بود، گفت: آنها نه تنها به تعهدات خود عمل نکردند بلکه کار به جایی رسید که پا را فراتر گذاشته و در صدد خلع سلاح ما آمدند تا ما هیچ‌گونه سلاح دفاعی نداشته باشیم تا به راحتی بتوانند هر اقدامی را عملی کنند.

وی با تاکید بر اینکه برجام هیچ گونه دستاوردی نداشت، یادآور شد: تنها دستاورد برجام این بود، کسانی که تصور می‌کردند، می‌شود روی تعهدات و حرفای شیطان بزرگ به نوعی حساب باز کنند امروز برایشان روشن شد که اشتباه تصور می‌کردند وگرنه کسانی که گوش به فرمان رهبری بودند، می‌دانستند که نباید روی حرف آمریکا حساب باز کرد.

معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اظهار کرد: هنوز هم دیر نشده و اگر گوش به حرف ولی زمان و رهبری داده و رهنمودهای ایشان را که فصل الخطاب و چراغ راهنما است توجه کنیم به طور قطع ضرر نخواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات