خبرهای داغ:
بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان قم به مناسبت روز معلم

تقارن روز معلم با نیمه شعبان تجلی تلاش روزافزون تا صبح ظهور است

سازمان بسیج فرهنگیان استان قم با صدور بیانیه‌ای به مناسبت روز معلم اعلام کرد: تقارن روز معلم با نیمه شعبان، یادآور عزم راسخ معلمان برای ارتقاء ظرفیت جامعه و تلاش تا استقرار دولت کریمه است.
کد خبر: ۹۰۱۱۹۵۴
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، متن کامل بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان استان قم به مناسبت روز معلم چنین است:
بسم الله الرحمن الرحیم
ن. وَ الْقَلَمِ وَ ما یَسْطُرُونَ
(سوره قلم / ۱)
ما مفتخریم که امسال دوازدهم اردیبهشت ماه، روز بزگداشت مقام معلم، مصادف با روز بزرگ و مبارک نیمه شعبان المعظم است، روز خجسته میلاد ابر مردی از سلاله پیامبر (ص) که با حضورش طعم شیرین عدالت را به جهانیان خواهد چشانید و هویت دینی را در متن جامعه بشری شکوفا خواهد ساخت.
ما مفتخریم که این روز بزرگ و مبارک با روز تجلیل از معلمان و بزرگداشت این زنان و مردان نستوه مقارن گشته است؛ آنان که با شمع وجودشان، به انسان آگاهی، دانایی، توانایی و ایمان می‌بخشند و با تعمیق باور‌های دینی در وجود انسان‌ها، اکسیری از عشق، ایمان و دانایی می‌آفرینند.
ما جامعه بزرگ بسیج فرهنگیان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک روز معلم به همه معلمان فداکار و سخت کوش ایران اسلامی، امیدواریم که تحت الطاف خداوند متعال و توجهات حضرت بقیه الله الاعظم روحی وارواح العالمین له الفدا و همت همه معلمان صبور، شاهد رشد و شکوفایی دانش آموزان میهن اسلامی بوده و با تلاش برای ارتقای ظرفیت و آمادگی جامعه خویش در مقابل فتنه‌ها و بحران‌های زمانه، زمینه ساز ظهور دولت کریمه مهدوی باشیم
بسیج فرهنگیان استان قم
اردیبهشت ۹۷
ارسال نظرات