خبرهای داغ:
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان:

توجه مسئولان به روستاها پررنگ‌تر شود/ روستاها مبدأ توسعه کشور

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با تاکید بر اینکه توجه مسئولان به روستاها باید پر رنگ‌تر از گذشته شود، گفت: خدمت‌رسانی صادقانه به دورترین نقاط باید در رأس امور قرار گیرد.
کد خبر: ۹۰۱۱۵۵۰
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۷

به گزارش خبرنگار بسیج از میامی،سعید ناجی پیش از ظهر یک‌شنبه در جلسه شورای اداری میامی به میزبانی فرمانداری این شهرستان بابیان اینکه برای رشد و بالندگی کشور باید توجه مسئولان به روستاها پررنگ‌تر از گذشته شود، ابراز داشت: دولت‌ها برای توانمند شدن باید به مناطق روستایی اتکا داشته باشند و برای رفع مشکلات آن‌ها تلاش کنند.

 وی بابیان اینکه روستاها مبدأ و منشأ توسعه کشورها محسوب شده و در تمام دنیا به روستاها توجه خاصی شده است، افزود: امروز نیازمند به برنامه‌ریزی در حوزه توسعه روستاها هستیم و مسئولان باید خدمات‌رسانی را به دورترین نقاط استان در برنامه کاری خود لحاظ کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بابیان اینکه اگر به روستاها توجه شود آینده کشور با مشکل روبرو نخواهد شد، ابراز داشت: مسئولان باید در سفرها و برنامه‌های خود دورترین نقاط را نیز مدنظر قرار دهند لذا خدمت صادقانه و مردمی بودن مدیران باید حفظ شود تا مردم دچار یاس و ناامیدی نشوند.

ناجی ضمن بیان اینکه با همدلی و تقویت برادری شرایط برای افزایش اعتماد عمومی ایجاد خواهد شد، تصریح کرد: باید دفاع از حیثیت نظام‌وظیفه ذاتی همه مسئولان باشد چراکه در نظامی زندگی می‌کنیم که ارزش خود را مدیون ایثار و فداکاری‌هایی است که حیثیت این نظام را تشکیل می‌دهد.

وی بابیان اینکه حضور مردم در همه عرصه‌ها از نعمت بزرگ این انقلاب است، افزود: در برابر بی‌تدبیری، سو مدیریت، تحریم‌ها و فشارهای خارجی صبر مردم ستودنی است و باید در قبال این مردم با وحدت و اتحاد خدمت‌رسانی را سرلوحه امور خود قرار دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها