خبرهای داغ:
امام جمعه گرگان:

حمایت از کارگر ایرانی با خرید کالای داخلی محقق می‌شود

نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان گفت: با خرید کالای ایرانی می‌توان از تولیدکنندگان داخلی و کارگران ایرانی حمایت کنیم.
کد خبر: ۹۰۱۰۸۰۰
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه گرگان با اشاره به روز کار و کارگر اظهار داشت: همه ما موظف هستیم که از کارگر ایرانی و تولید داخلی حمایت کنیم و ما می توانیم با خرید کالای ایرانی از کارگران خود حمایت کنیم.

وی افزود: تولیدکنندگان داخلی هم باید ارتقاء کیفیت اجناس تولیدی خود سبب شوند تا مردم به سمت کالای خارجی نروند و خرید کالاهای خارجی یعنی حمایت از کارگران خارجی که سبب افزایش بیکاری و مشکلات اشتغال در کشورمان می‌شود.

امام جمعه گرگان تصریح کرد: با استفاده از کالای ایرانی، تولید داخلی رونق گرفته و اشتغال بیشتر می شود و دولت هم باید مسئله تولید را تسهیل کرده و از تولیدکنندگان حمایت کند تا مردم به دنبال اجناس خارجی نروند.

نماینده ولی فقیه در گلستان همچنین با اشاره به سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلم گفت: معلمان باید این شهید بزرگوار را الگوی خود قرار دهند که همه عمر خود را صرف کار معلمی و آموش جوانان کرد.

آیت الله نورمفیدی گفت: آموزش و پرورش وظیفه سنگینی دارد و باید جوانان آینده کشور را تربیت کند و انسان ساز است.

وی همچنین با اشاره به سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان افزود: جوانان ما باید حضرت علی اکبر(ع) را الگو و سرمشق و اسوه خود قرار دهند و از نظر علمی، بندگی خدا و غیره با الگوبرداری از ایشان زندگی خود را بیمه کنند.

نماینده ولی فقیه در گلستان همچنین با اشاره به 9 اردیبهشت ماه روز شوراها اظهار کرد: شوراها یکی از برکات انقلاب اسلامی هستند اما باید اعضای شورا به صورتی عمل کنند که مردم به آنان اطمینان کرده و بنا را بر خدمت به مردم بگذارند تا در کار خود موفق شوند.

امام جمعه گرگان همچنین در خطبه نخست با اشاره به روز نیمه شعبان اظهار کرد: همه منتظران واقعی امام زمان(عج) باید بدانند که برقراری عدالت، رشد عقلی انسان ها، اندیشه ورزی و خردورزی، گستردگی علم و دانش و افزایش روابط اجتماعی از محورهای حاکمیت امام زمان (عج) است/تسنیم

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار