رسانه ها خدمات نظام را برجسته کنند

بوشهر-جانشین سپاه امام صادق (ع) استان بوشهرگفت: باتوجه به تلاش دشمن برای ناکارآمد جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی، رسانه ها نسبت به برجسته کردن این خدمات تلاش بیشتری داشته باشند.
کد خبر: ۹۰۱۰۱۸۱
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۵:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ حمید خرمدل روز دوشنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی استان بوشهر افزود: باتوجه به ارتقای شاخص‌های مختلف آموزشی، درمانی، اجتماعی و اقتصادی و تقویت زیرساخت‌های توسعه‌ای در این استان، رسانه‌ها باید این دستاورد‌ها را به مردم اطلاع رسانی کنند.
وی با تاکید بر ضرورت تقویت وحدت و وفاق درجامعه اظهار کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری به وحدت، همبستگی و وفاق در قول و عمل در جامعه نیاز داریم.
خرمدل ادامه داد: امروز مردم ایران بعد از ۴۰ سال دیگر به دنبال جریان سازی و مسائل سیاسی نیستند بلکه خواهان توسعه، دین، اعتلا و آرامش هستند و در این مسیر همکاری و مشارکت همه افراد، گروه‌ها و جریان‌های سیاسی ضروری است.
جانشین سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: این مجموعه با تمام توان خود به خصوص در جایی که مردم منتفع می‌شوند در کنار دولت قرار دارد و به آن کمک می‌کند.
خرمدل با اشاره به شش برنامه سپاه امام صادق (ع) در قالب مجموعه اعتلا افزود: این مجموعه در محور‌های سازندگی، آبادانی، فرهنگی، پزشکی و امنیتی و سایر بخش‌های دیگر در کنار دولت قرار دارد و تلاش می‌شود در مناطق محروم و دورافتاده در کنار دولت خدمات قابل توجهی ارائه شود.
وی تاکید کرد: در این برهه زمانی اتحاد، همدلی و پرهیز از تنش آفرینی در جامعه از ضرورت‌هایی است که همه دلسوزان نظام جمهوری اسلامی باید به آن توجه داشته باشند.
خرمدل با اشاره به اتحاد و همدلی حاکم بر استان بوشهر گفت: همه مسئولان استان باید برای تقویت این همبستگی تلاش کنند.
جانشین سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اضافه کرد: با کمال تاسف ایران تنها کشوری است که سیستم تبلیغی آن برعلیه خودش تبلیغ می‌کند.
وی با اشاره به رویکرد حرفه‌ای و منصفانه ایرنای بوشهر در انعکاس خدمات و پیگیری مطالبات مردم افزود: این رسانه وابسته به هیچ یک از احزاب، دولت‌ها و جریان‌ها نیست بلکه متعلق به نظام است و با عملکرد مثبت خود در استان تاکنون خبری که منجر به جنجال و حاشیه باشد را منتشر نکرده است.
خرمدل در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ظرفیت‌های استان بوشهر یادآور شد: با استفاده از این قابلیت‌ها و پتانسیل‌ها باید نرخ بیکاری را در استان کاهش و موجب رونق اشتغال شد.
وی تاکید کرد: زمانی می‌توانیم از این ظرفیت‌ها به نحو مطلوبی استفاده کنیم که مدیران باکفایتی داشته باشیم و نگاهمان نیز خدمت به جامعه باشد.
خرمدل با اشاره به شعار سال گفت: معرفی توانمندی‌های اقتصادی داخل استان در راستای ترویج فرهنگ خرید کالای ایرانی از جمله وظایف مهم رسانه‌ها به خصوص خبرگزاری جمهوری اسلامی است.
رییس سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی استان بوشهرنیزگفت: وحدت و همدلی مانع ازفرصت سوزی و استفاده بهینه از ظرفیت‌های توسعه‌ای برای خدمات رسانی بهتر به مردم خواهد شد.
اکبر اقبال مجرد افزود:همه جریان‌های سیاسی باید در چارچوب نظام در کنار هم برای پیشرفت ایران اسلامی و ارتقای سطح زندگی و رفاه مردم تلاش کنند.
وی یادآورشد: یکی از ماموریت‌های سترگ و مهم رسانه فرهنگ سازی است برهمین اساس فعالان این بخش می‌توانند با تولید محتوای مناسب نسبت به ارتقای فرهنگ عمومی و گرایش افراد جامعه به تحقق شعار سال نقش آفرینی کنند.
۶۰۴۷/۶۰۴۵**

انتهای پیام /
ارسال نظرات