نشست هم اندیشی مدیران رسانه های استان بوشهر برگزار شد

نشست هم اندیشی مدیران رسانه های استان بوشهر به همت سازمان بسیج رسانه این استان و با حضور سروان محمّد رضایی مسئول معاونت سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) در سالن جلسات فرماندهی این سپاه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۴۱۳۴۸
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، جانشین فرماندهی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در این نشست گفت: امروز دشمنان انقلاب اسلامی به این نتیجه رسیده اند که برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی نیاز است اقداامات خود را از داخل کشور پیگیری کنند.

سرهنگ حمید خرم دل حمایت از دولت را در زمان کنونی وظیفه همه مردم و مسئولین دانست و اظهار کرد: امروز لازم است همه ما همان طور که در سال های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و در دوران هشت سال دفاع مقدس در یک جبهه و یک صدا با دشمن جنگیدیم امروز نیز با همان وحدت به مقابله با دشمنی های دشمنان بپردازیم که البتّه این مسئله به معنای انتقاد نکردن در جامعه نیست.

وی تصریح کرد: در این برهه از زمان، موقع تسویه حساب سیاسی نیست و همه ما می دانیم که دشمن امروز کاملاً ناامید است و به همین علّت است که تمام تلاش های خود را معطوف به داخل کشور کرده است.

جانشی سپاه امام صادق (ع) تأکید کرد: امروز دشمن قادر نیست فشارهای دراز مدّت را بر کشور وارد بیاورد لذا تلاش می کند فشارها کوتاه ولی خرد کننده باشد.

انتهای خبر/

نشست هم اندیشی میدران رسانه های استان بوشهر برگزار شد

ارسال نظرات