جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع):
بوشهر-جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: 9 دی فصل امتحان و سرافرازی ملت ایران در مسیر طرد فتنه‌گران از امت اسلامی بود.
کد خبر: ۸۹۶۸۶۵۱
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱

 

به گزارش خبرگزاری بسیج ازجم، سرهنگ حمید خرمدل شب گذشته در مراسم گرامیداشت یوم الله 9 دی ماه که در مصلی نماز جمعه شهر جم برگزار شد اظهار داشت: حضور مردم در این مراسم نشان از وحدت، همدلی و پیرو ی از امام و ولایت است و باید رهرو شهدا و تابع محض ولایت فقیه در همه صحنه‌ها باشیم.

خرم دل با بیان این که امروز سخنان مقام معظم رهبری پیرامون انقلابی‌گری می‌تواند تلنگری برای همه ما باشد،، افزود: بیان این موضوعات برای این است که به آموزه‌های اصلی انقلاب برگردیم.

وی رمز موفقیت مسوولان و مردم در هر عرصه‌ای را تبعیت محض از مقام معظم رهبری دانست و تصریح کرد: برگشت به انقلابی‌گری برای برخی مسوولین سخت شده است چرا که انقلابی‌گری مخالف تسلیم شدن در مقابل استکبار است و آنها رسیدن به خواسته‌های نفسانی خود را در سر تعظیم فرودآوردن در برابر آمریکا می‌دانند.

وی با بیان این که اگر اتحاد و حضور یکپارچه مردم در حمایت از آرمان‌های نظام و ولایت نبود این روز تاریخی محقق نمی‌شد، گفت: یوم‌الله 9 دی آفریده هم‌گرایی و هم‌افزایی همه اقشار و اصناف در دفاع از ولایت و نظام بود.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به این که فتنه 88 با هدایت اتاق فکر استکبار شکل گرفت، بیان کرد: 9 دی فصل امتحان و سرافرازی ملت ایران در مسیر طرد فتنه‌گران از امت اسلامی بود.

وی ادامه داد: استکبار جهانی در کشورهای مختلف جنگ‌های داخلی را به وجود آورد که در برخی از آنها موفق بودند و نماد آنها نیز یک رنگ بوده که این موضوع در ایران با رنگ سبز همراه شد.

خرم دل با بیان اینکه ملت ایران هوشیار و با بصیرت است، عنوان کرد: مردم در 9 دی ماه از آرمان‌های انقلاب دفاع و ضمن تجدید بیعت با رهبر انقلاب، با حضور مقتدرانه خود در خیابان‌ها از نظام جمهوری اسلامی حمایت کردند و توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان که برای براندازی نظام بود را خنثی و خاموش کردند.

وی ادامه داد: در یوم‌الله 9 دی ماه هم اصولگرایان و هم اصلاح‌طلبان پای کار آمدند و از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران حمایت کردند تا فتنه خنثی شد.

خرم دل بیان کرد: مسوولان تا زمانی که در خط ولایت باشند مردم دوستشان دارند اما از خط ولایت که خارج شوند دیگر مردم آنها را نمی‌خواهند، برخی مسوولان سابق به دنبال ایجاد تفرقه هستند که می‌طلبد هم مسوولان و هم مردم نسبت به آن هوشیار باشند و نباید اجازه داد این آرامش و اتحاد مردم و مسوولان ایران با برخی سخنرانی‌ها خدشه‌دار شود.

وی با اشاره به این که امشب در آستانه یک واقعه بزرگ، جاودان و فراموش‌نشدنی هستیم گفت: روز 9 دی که ملت ایران با دو بال آگاهی و ایمان و بصیرت چشم فتنه را کور کرد و  آرزوهای قبیله شیطان از آمریکا تا رژیم صهیونیستی و انگلیس و مزدوران داخلی را به گورستان سپرد، روزی پر عظمت برای ایران اسلامی است که هیچ وقت نباید این روز بزرگ را فراموش کرد و در همه حال آن را پاس داشت.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها