خبرهای داغ:

زندگی شهدا به صورت مستند در اختیار نسل جوان قرار گیرد

رئیس دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر قم با بیان اینکه زندگی شهدا باید به صورت مستند دربیاید و در اختیار نسل جوان قرار گیرد گفت: احترام به پدر و مادر رمز موفقیت شهدا بوده است که این موضوع باید الگوی نسل جوان باشد.
کد خبر: ۹۰۰۹۹۱۰
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳
زندگی شهدا به صورت مستند در اختیار نسل جوان قرار گیرد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید مرتضی اسماعیلی طبا در مراسم تقدیر از خانواده شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس که در نگارخانه شهید کلهری برگزار شد اظهار داشت: فرهنگ شهادت باید به نسل جوان منتقل شود که در این زمینه نیازمند اقدامات اساسی و برنامه‌ریزی مناسب هستیم.

وی با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ شهادت میان نسل جوان افزود: شهدا دارای زندگی بی‌نظیری بودند و زمینی نبودند که توانستند از همه چیز بگذرند و تنها هدف آن‌ها اعتلای اسلام و انقلاب اسلامی بود.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر قمبا بیان اینکه زندگی شهدا باید به صورت مستند دربیاید و در اختیار نسل جوان قرار بگیرد، تصریح کرد:در زمینه شهدا کوتاهی شده است و مستند و فیلم کم ساخته شده است که نیازمند اهتنام جدی هستیم تا نسل جوان را از زندگی و خصوصیات اخلاقی آن‌ها اگاه کنیم.

اسماعیلی طبا خصوصیات اخلاقی شهدا را بی‌نظیر دانست و ادامه داد: متاسفانه ارتباط میان فرزندان و پدر و مادران کم شده است که این موضوع دارای آسیب‌های زیادی است، احترام به پدر و مادر رمز موفقیت شهدا بوده است که این موضوع باید الگوی نسل جوان باشد.

وی خاطرنشان کرد: ساخت مستند شهدا توسط دانشجویان باید به صورت جدی پیگیری شود و در این زمینه در دانشگاه علمی کاربردی آمادگی لازم جهت حمایت و همکاری لازم را دارد.
ارسال نظرات