خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر:

پاسداران نقش تأثیرگذاری درجهاد 8ساله به ثبت رساندند

فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر گفت: سپاه پاسداران نقش تأثیرگذاری درجهاد هشت ساله دفاع مقدس درکنار بسیجیان غیور وغیرتمند به ثبت رساندند.
کد خبر: ۹۰۰۹۹۰۹
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در مهدیشهر، همزمان با اعیاد شعبانیه، سرهنگ حسن ذوالفقاری درجمع پاسداران و بسیجیان حاضر درنماز جمعه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه ،حضور سپاه در زمینه های فرهنگی ،اجتماعی ،اقتصادی ،نظامی و چرایی حضور سپاه درمنطقه ومبارزه با تروریسم رایاد آور شد.

وی در ادامه گفت:پاسداران افتخارات بزرگی بردوش دارند که مهمترین آنها حفظ و حراست از مرز و بوم و استقامت و پایداری در برابر توطئه ها و حراست از انقلاب و حفظ نظام می باشد.

وی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران نقش تأثیرگذاری درجهاد 8ساله دفاع مقدس درکنار بسیجیان غیور وغیرتمند به ثبت رساندند.

ذوالفقاری افزود: پاسداران باید به خصوصیات و صفات لازم پاسدار بودن را برای خود حفظ کنند واین امر با رها شدن از دلبستگی های مادی  واستقرارمداوم درقله فداکاری وسیر دائمی به سوی کمال ممکن خواهد شد.

وی همچنین به سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرد که فرمودند «عنوان پاسدار یادآور لحظات شکوهمند پاسداری دلسوزترین انسانها از ارزشهای اسلامی درطول سالهای گذشته وحال می باشد وپاسدار راهمانند تاج کرامتی دانست که خداوند به انقلاب اسلامی،امام عظیم الشان وملت فداکار ایران عنایت کرد.»

ارسال نظرات
پر بیننده ها