خبرهای داغ:

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر شهرستان همدان برگزار شد

نخستین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان همدان در سال 97 با حضور اعضای شورای شهر همدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۰۹۸۸۱
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر شهرستان همدان برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، اولین جلسه شورای هماهنگی با مبارزه با مواد مخدر شهرستان همدان در سال جاری، امروز با حضور معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری  نائب رئیس شورای شهر همدان، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان همدان و اعضای شورا در محل سالن جلسات شهدای دولت فرمانداری برگزار شد.

هادی نجاریان رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان همدان در این جلسه به ارائه گزارشی از عملکرد یک ماهه پلیس مبارزه با مواد مخدر طی سال جاری پرداخت.

در ادامه نیز علی فتحی نائب رئیس شورای شهر همدان ضمن مطلوب نداستن وضعیت مبارزه با مواد مخدر استان و کشور بر تغییر سیاست‌های کلی در حوزه مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد.

همچنین علی اصغر ناظری‌پور معاون سیاسی اجتماعی فرماندرای همدان با تقدیر از  تعامل، همکاری و اقدامات اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر،  وضعیت شهرستان همدان را در این حوزه بسیار مطلوب دانست که این موضوع با واکنش نائب رئیس شورای شهر همدان همراه شد  که عنوان کرد«اگر وضعیت مطلوب و همه چیز گل و بلبل است نیازی به برگزاری جلسه نیست» و سپس جلسه را ترک کرد.

 در پایان این مراسم اعضای شورای شهر با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای مبارزه با مواد مخدر در حوزه و قشر خود به  بحث و تبادل نظر در خصوص تاثیرگذرای بیشتر اقدامات پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات