خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از شناسائی و دستگیری 13 توزیع کننده و کشف 130 گرم مواد مخدر هروئین و تریاک طی 24 ساعت گذشته در ملایر خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۹۹۲۷
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷

 دستگیری 13 توزیع کننده و کشف 130 گرم مواد مخدر در ملایرسرهنگ داود علی بخشی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با اشاره به شناسائی و دستگیری 13 توزیع کننده مواد مخدر در ملایر اظهار داشت: طی این عملیات 130 گرم مواد مخدر هروئین و تریاک طی 24 ساعت گذشته در ملایر کشف شد.

وی افزود: در راستای مبارزه بی‌امان با توزیع کنندگان مواد مخدر در سطح نقاط آلوده شهرستان ملایر طی اجرای چهار طرح ضربتی توسط مامورین کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها ، مقدار 109 گرم مواد مخدر تریاک و 21 گرم هروئین کشف و در این ارتباط نیز 13 نفر توزیع کننده این بلای خانمانسوز توسط مامورین شرکت کننده در طرح دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با بیان اینکه ضمن تشکیل پرونده هر 13 نفر تحویل مراجع قضائی شدند، عنوان کرد: امروز مواد مخدر به عنوان یک اهرم ابتذال آفرین، تمام لایه‌های اجتماعی را در معرض خطر قرار داده و به نظر می رسد که اجرائی شدن استراتژی های پیشگیرانه در کنار ماموریت های سخت افزاری و قاطعانه پلیس بهترین نوع مبارزه محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات