خبرهای داغ:
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان همدان خبر داد

کشف 12 کیلوگرم موادمخدر طی فروردین ماه در همدان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان همدان گفت: از ابتدای سال 12کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان همدان کشف و ضبط شده است.
کد خبر: ۹۰۰۹۹۰۷
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹

کشف 12 کیلوگرم موادمخدر طی فروردین ماه در همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ هادی نجاریان امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان همدان با ارائه گزارشی از عملکرد یک ماهه پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان همدان اظهار داشت: کشفیات مواد مخدر در همدان افزایش یافته به طوری که از ابتدای سال نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش 427 درصدی روبرو بوده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال 12کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان همدان کشف و ضبط شده است، افزود: طی یک ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل کشف تریاک 611 درصد، هروئین 59 درصد، حشیش یک هزار و 300 درصد و سایر مواد مخدر 266 درصد رشد داشته است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان همدان از دستگیری 403 نفر طی 380 عملیات از ابتدای سال خبر داد و عنوان کرد: از ابتدای سال  تعداد 310 خرده ‌فروش مواد مخدر دستگیر و 93 نفر از معتادین متجاهر جمع‌آوری شده است.

* اجرای 12 مرحله طرح پاکسازی نقاط آلوده

وی با اشاره به اجرای 12 مرحله طرح پاکسازی نقاط آلوده طی فروردین ماه در شهرستان همدان گفت: وضعیت عمومی شهرستان همدان از وجود معتادین متجاهر در بوستان‌ها، تفرجگاه‌ها و اماکن عمومی با توجه به طرح‌هایی که در اواخر سال 96 اجرا شد بسیار مطلوب است.

نجاریان با  بیان اینکه بیشترین درصد افزایش کشفیات مواد مخدر مربوط به حشیش با 13 برابر است، تاکید کرد: تعامل و همکاری بین اعضای شورا مبارزه با مواد مخدر  و  دستگاه‌هایی مربوطه در حوزه پیشگیری، درمان و مقابله بسیار مطلوب و رضایت بخش است به طوری شهرستان و استان همدان از این نظر جزء برترین‌ها هستند و جای نگرانی نیست.

*دستگیری 3200 نفر در ارتباط با مواد مخدر در همدان

وی یادآور شد: سال گذشته 3 هزار و 200 نفر در ارتباط با مواد مخدر در شهرستان همدان دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان همدان ابراز داشت: در حوزه پیشگیری در بحث مواد مخدر گل پیشرفت خوبی داشتیم و افرادی که اقدام به کشت گل در یکی از بخش‌های همدان می‌کردند شناسایی و با همکاری مجموعه قضایی، جهاد کشاورزی و بخشداری این منطقه، از کشت گل توسط آنها جلوگیری شد.

وی  با بیان اینکه جرم مواد مخدر به صورت سازمان یافته است به اقدامات صورت گرفته در حوزه آموزش و پیشگیری اشاره و خاطرنشان کرد:  پاکسازی محوطه پیرامونی مدارس و دانشگاه واقع در نقاط آلوده در دستور کار است و اقدامات متعددی  در این مناطق انجام شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار