خبرهای داغ:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی:

ایثارگران برای دفاع از کشور،‌ هویت و دین، جان خود را فدا کردند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در آئین تجلیل از جانبازان این اداره کل، جانبازان را سرمایه‌های گرانقدر انقلاب و دوران دفاع مقدس خواند و گفت: شهدا،‌ ایثارگران و جانبازان در فرهنگ ما از جایگاه والایی برخوردار هستند چراکه این افراد برای دفاع از کشور،‌ هویت و دین خود جان خود را فدا کرده اند.
کد خبر: ۹۰۰۹۳۹۰
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، محمد محمدپور جانبازان را شهیدان زنده دانست و بیان کرد: جانبازان با الهام از کردار و منش حضرت عباس (ع)، درس فداکاری و شجاعت و وفا آموختند و در عمل نیز آن را به اثبات رسانیدند. این عزیزان در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام و انقلاب، تا پای جان ایستادند و با اهدای بخشی از وجود خود، از حریم کشور عزیزمان محافظت کردند.

وی ادامه داد: دفاع مقدس یک عرصه‌ی معنوی بود و تمام کسانی که با جنگ درگیر بوده و اتفاقات آن را لمس و درک کرده‌‌اند، هر روز وقایع مربوط به آن را در ذهن خود بازسازی می‌‌کنند و تبیین این وقایع، حرکت ارزشمندی است که صدها و هزاران سوژه برای آفرینش آثار فاخر و ماندگار برای هنرمندان و اصحاب قلم فراهم می‌آورد.

محمدپور افزود: شهدا و ایثارگران ره صد ساله را یک شبه طی کردند و این رسالت بر عهده‌‌ی اهل قلم و هنرمندان است تا با حفظ حقیقت جنگ به مستند گویی اتفاقات دوره هشت ساله اهتمام ورزیده و جهت انتقال این حقایق به آیندگان کوشش کنند.

در پایان این مراسم با اهدای لوح و هدیه ای از تلاش های همکاران جانباز و فرزندان جانبازان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تجلیل شد.

ارسال نظرات