خبرهای داغ:
مسئول بازرسی سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور:

خدمت گروه های امدادی درمانی در مناطق محروم از اهداف بسیج جامعه پزشکی است

مسئول بازرسی سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور گفت: از اهداف بسیج جامعه پزشکی تشکل هایی است که این قشر در سطح دانشگاه های علوم پزشکی به وجود آورده و در گروه های امدادی درمانی در مناطق محروم مشغول خدمت است.
کد خبر: ۹۰۰۹۳۷۶
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، باقرپور مسئول بازرسی سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور ظهر امروز در جلسه تکریم و معارفه مسئول بسیج جامعه پزشکی استان اظهارداشت: بسیج جامعه پزشکی از اقشار 20گانه سازمان بسیج مستضعفین است که سیاست های کلی سالیانه برای این سازمان درنظرگرفته شده است و اقدامات خاصی در برنامه دارد.

وی عنوان کرد: یکی از سیاست های بسیج جامعه پزشکی در طول چند سال متوالی انجام داده است جذب، سازماندهی و انسجام بسیجیان حوزه سلامت کشور در راستای ماموریت های محوله است.

باقرپور ادامه داد: از اهداف بسیج جامعه پزشکی تشکل هایی است که این قشر در سطح دانشگاه های علوم پزشکی به وجود آورده و در گروه های امدادی درمانی در مناطق محروم مشغول خدمت است .

مسئول بازرسی سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور ضمت قدردانی از مسئول بسیج جامعه پزشکی استان از زحماتی که تمام اعضای بسیج جامعه پزشکی استان در زمینه خدمت به محرومین انجام داده اند تشکر کرد.

دکتر عابدی معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دکتر فخر و اعضای بسیج جامعه پزشکی استان اظهارداشت: این قشر توانسته به خوبی بین اعضای هیئت علمی به عنوان فرماندهان و حوزه دانشجویان که افسران مبارزه در جنگ نرم هستند هماهنگی بوجود آورد.

وی اضافه کرد: برگزاری اردوهای جهادی، راهیان نور و حضور در کاظمین برای خدمات رسانی به زائرین اباعبدالله الحسین(ع) در دو سال اخیر انجام شد که بعد آموزشی و تربیتی آن برای دانشگاه علوم پزشکی بسیار ارزشمند است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها