خبرهای داغ:
استاندار سمنان:

به اتکای نیرو‌های مسلح، دولت در عرصه مذاکرات در مقابل زورگویان ایستادگی می‌کند

استاندار سمنان گفت: اگر دولت در عرصه مذاکرات دنیای دیپلماسی می‌تواند در مقابل زورگویان ایستادگی کند و آن‌ها را بر سر جای خود بنشاند، به اتکای ارتش و نیرو‌های مسلح است.
کد خبر: ۹۰۰۷۸۵۶
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سیدشهاب‌الدین چاوشی صبح امروز در آیین رژه یگان‌های نیروی مسلح به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در میدان ولایت شاهرود با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی پشتوانه مقتدر نظام مقدس اسلامی ایران است افزود: ارتش در سایه تبعیت از ولایت‌فقیه نقشی متفاوت و بارزتر از گذشته در نجات کشور ایفا می‌کند.
استاندار سمنان ادامه داد: امروز مردم ما چشم به راه فداکاری‌ها و ایثارگری‌های نیرو‌های مسلح هستند که بر اساس قانون اساسی موظف به تأمین امنیت هستند.
چاوشی افزود: ارتش جمهوری اسلامی با تقدیم شهدای بزرگوار برای حفاظت از کیان مقدس جمهوری اسلامی قدم‌های بزرگی برداشته است.
وی تصریح کرد: افتخارات ارتش جمهوری اسلامی صفحه‌ای زرین از افتخارات کشور است و در تاریخ خواهد ماند.
استاندار سمنان گفت: ارتش ما به پشتوانه ایمان و اعتقاد به خداوند متعال بی‌تردید جزو طلایه‌داران سپاه حضرت مهدی (ع) خواهد بود.
چاوشی با بیان اینکه فداکارترین‌ها، مقاوم‌ترین‌ها و ایثارگرترین نیرو‌ها در میان ارتش و سپاه هستند، اظهار کرد: اگر در جست‌وجوی یاران خدا هستیم باید نیرو‌های مسلح خود را بیش از گذشته تکریم کنیم.
وی با بیان اینکه اگر فداکاری‌های نیرو‌های مسلح نبود، امروز کشور ما این نظم و امنیت را نداشت، اضافه کرد: افتخار بزرگ ملت ما این است که ارتشی را که در گذشته حتی امکان تولید یک خمپاره را نداشت با حمایت همه‌جانبه به جایی رساند که در صنایع دفاعی، نظامی و موشکی در منطقه حرف نخست را می‌زنند.
استاندار سمنان افزود: امروز قدرت بازدارندگی ارتش، سپاه و نیرو‌های مسلح ما این باور را در میان مردم دنیا به وجود آورده که ایران اسلامی مقتدر است و نمی‌توان به ایران و ایرانی زور گفت.
چاوشی ادامه داد: اگر دولت پس از آن‌همه مذاکرات نفس‌گیر توانست ارتباط و اتحاد آمریکا و اروپا را از هم بگسلد، به پشتوانه این ملت بزرگ و ارتش فداکار و سپاه محبوب و بسیجی‌های دلاور بود.
وی بیان کرد: اگر دولت در عرصه مذاکرات دنیای دیپلماسی می‌تواند در مقابل زورگویان ایستادگی کند و آن‌ها را بر سر جای خود بنشاند، به اتکای ارتش و نیرو‌های مسلح است.
استاندار سمنان تصریح کرد: نیرو‌های مسلح امروز در میان مردم محبوب و موردعلاقه هستند و به‌عنوان ذخیره‌ای ارزشمند برای کشور محسوب می‌شوند.
چاوشی افزود: اگر امروز ملت ما آرامش قابل قبولی را در مرز‌های کشور احساس می‌کنند؛ همه و همه مرهون همت و جان‌فشانی نیرو‌های مسلح است.
وی گفت: قدرت بازدارندگی کشور ما امروز فقط به موشک خلاصه نمی‌شود؛ ملت ما به دنبال جنگ و درگیری نبوده و نیست و این بیگانگان هستند که می‌خواهند جنگ را به منطقه بکشانند، اما ملت ما با حمایت از نیرو‌های مسلح سبب شدند که دشمن را زمین‌گیر کرده و نگذارند که دشمن بر خاک این کشور قدم بگذارد.
استاندار سمنان بیان کرد: آفرین می‌گوییم بر نیروی مسلحی که با اتکا به خداوند متعال و با داشتن ایمان و اعتقاد و با تکیه‌بر ایمان و دانش و تبعیت از رهبر معظم انقلاب و وفاداری به مردم، این‌چنین حماسه‌های جاودانی را خلق کرده و به یادگار گذاشته است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها