خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سمنان،

بسیجیان همواره در کشور نقش موثری ایفا می کنند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سمنان در اجتماع بزرگ بسیجیان سمنان و میثاق باشهدا گفت: بسیجیان همواره در کشور نقش موثری را ایفا می کنند.
کد خبر: ۹۰۰۷۱۷۲
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سرگرد پاسدار محمد امامی فرمانده سپاه ناحیه سمنان در این اجتماع ضمن اشاره به این موضوع که امسال چهلمین سال عمر انقلاب اسلامی ایران است گفت:دشمنان این نظام همواره در این چهل سال به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی و دشمنی با نظام بوده اند و پس از شکست در این عرصه اکنون به دنبال این موضوع هستند که نظام جمهوری اسلامی را ناکارآمد جلوه کنند در حالی که این نظام در طول چهل سال گذشته دستاورد های بسیار زیاد و گوناگونی را در عرصه های مختلف کسب کرده است که مهمترین آنها عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان است.
امامی در بخش دیگری از سخنان خود به دستور امام خمینی(ره) به تشکیل بسیج اشاره کرد و گفت: بسیج به عنوان بزرگترین نهاد انقلاب اسلامی یکی از بزرگترین دستاورد های الهی برای این نظام است. امام خمینی(ره) بسیج را تشکیل داد تا در برابر تهدید ها استوار و محکم ایستادگی نماییم.
وی همچنین معنویت –تدین و فعال و موثر بودن را از جمله ویژگی های بسیج و بسیجیان خواند و گفت : بسیجیان همواره در کشور نقش موثری را ایفا می نمایند.
فرمانده سپاه ناحیه سمنان افزود: در سخنرانی روز اول فروردین امسال رهبر انقلاب اسلامی کلید واژه هایی نظیر استقلال،آزادی٬ مردم سالاری،عدالت٬ قانون اساسی،اعتماد به نفس و...را به کار بردند که هر کدام بخش عظیمی از دستاوردهای این نظام و کشور در طول این ۴۰ سال بوده اند.
وی در بخش پایانی سخنان خود گفت: امروز در جنگ نرم دشمنان قرار داریم که تهدیدی است برای این نظام و جوانان ما.باید روی خود سازی خودمان کار کنیم تا تاثیر بسزایی در کشور داشته باشیم.
با تکیه بر سه اصل ایمان به خدا،وحدت کلمه و پیروی از ولایت فقیه می توانیم نگهبان انقلاب اسلامی باشیم و همواره در جنگ با کفر و استکبار پیروز باشیم.
در پایان این مراسم بسیجیان حاضر به گلباران مزار شهدای امامزاده یحیی(ع) پرداختند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها