رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی خبر داد؛

مسابقات دانش آموزی قرآن، عترت و نماز در آذربایجان شرقی برگزار می شود

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی از برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات دانش آموزی قرآن، عترت و نماز در آذربایجان شرقی خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۷۰۷۶
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، حسین عزیزعلی با اشاره به برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات دانش آموزی قرآن، عترت و نماز در این استان اظهار کرد: این مسابقات در رشته های قرائت، اذان، مداحی، تفسیر، نهج البلاغه، حفظ، صحیفه سجادیه، احکام و انشای نماز در مقطع زیر 18 سال در مرحله استانی برگزار می شود.

وی افزود: مرحله استانی این مسابقات از 27 فرودین ماه تا 30 فرودین ماه امسال در بخش بانوان و از 31 فروردین ماه تا سوم اردیبهشت در بخش برادران با حضور بیش از دو هزار و 500 نفر شرکت کننده برگزار می شود که نفرات برتر این مسابقات در 18 رشته به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

عزیزعلی همچنین به برگزاری چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در مقطع بالای 18 سال نیز اشاره و بیان کرد: مرحله شهرستانی این مسابقات اردیبهشت ماه امسال برگزار می شود که زمان دقیق این مسابقات نیز متعاقبا اعلام می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار